Priceline
FindHotel
Orbitz.com
Travelocity
Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Luik. Gelegen in de universiteitsbibliotheek en op loopafstand van het oude centrum. Kamers zijn netjes en de bedden goed. Ontbijt buffet compleet en verse biologische ingrediënten. Precies zoals je bij een jeugdherberg verwacht.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 16 oktober 2017 via mobiele applicatie

We zijn met een bon van Wonderbox naar de jeugdherberg gekomen. De ligging is mooi centraal en het ontbijt ok. Maar met wat extra zorg zou het toch heel wat beter zijn. Waarom hebben de dekbedden geen overtrek maar een enkel laken? Waarom zijn de matrassen in plastic verpakt?
Voor die prijs kan je een hotelletje krijgen. Spijtig.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 4 november 2016

Mooi gebouw, vriendelijke ontvangst, eigen bar, eenvoudig bio ontbijt van 7.30 - 9.30u.
Er is een biljart en een mooie buitenruimte bij mooi weer. De kamers zijn zeer basic met slechte verlichting. Goed om enkel te slapen. De Wifi is ok. Goede prijs voor een slaapzaal, maar niet goedkoop voor een tweepersoonkamer met stapelbed.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 mei 2016

Wij bleven hier 1 nacht slapen voor een fietstocht in de Ardennen, met een 5-tal vrienden. We sliepen allemaal op dezelfde kamer: wat krap, maar om te slapen meer dan voldoende. Verse lakens lagen op de gang, een eigen badkamer en toilet. Wat wil je meer? 's Ochtends vertrokken we voor dat de keuken open was, geen enkel probleem voor het ontbijt: alles stond vroeger klaar dan gepland. Het was iets minder uitgebreid dan anders, maar nog steeds ruim voldoende. De binnenkoer is een zeer aangename plaats om te zitten, wat surreëel dat ze zoiets in het hartje van een grote stad hebben. In de buurt zijn heel wat restaurants en café's, toch vond ik het relatief rustig tijdens de nacht.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 2 januari 2016 via mobiele applicatie

Een supertoffe hostel met verzorgde, propere kamers. Het personeel is zeer vriendelijk, warme ontvangst.
Groot ontbijt en een tof barreke met mogelijkheid tot poolen...
We gingen Nieuwjaar vieren in Luik, dus de hostel was perfect voor een paar uurtjes te slapen. Het is niet iets om romantisch met de partner te doen...

Datum van verblijf: december 2015
Laurent M, Responsable relations publiques van Liege Youth Hostel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2016

Dag,
Dank je wel voor de toffe commentaar :D ! We zijn tevreden dat je een goed herinnering van onze jeugdherberg hebt. Wij hopen ook dat 2016 een romantieke jaar voor je zal zijn. We hopen je binnenkort in onze jeugdherberg kunnen verwelkomen.
Met vriendlijke groeten,
Mattia