“Heerlijke mosselen!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Wij zijn zeer sceptisch als wij mosselen gaan eten buiten de deur óf er zit zand in óf er zitten rauwe mosselen tussen, maar dit restaurant heeft ons heel erg verrast! Je kan mosselen bestellen die op verschillende wijze bereid kunnen worden. Ik heb de mosselen met knoflook en room besteld en dat was om je vingers erbij af te likken. Mijn man heeft de mosselen met zeevruchten in tomatensaus besteld en dat was ook heel erg smakelijk. De meneer in de bediening was vlot terwijl het terras vol liep en de aardige chef kwam even polsen hoe het heeft gesmaakt. Al met al is dit restaurant een dikke aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

19 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Luiks restaurant, beste mosselen die we ooit gegeten hebben , uitermate leuke en vriendelijke bediening . We hebben een leuke vrije plaats gekregen speciaal voor onze twee honden zeer aan te raden

Datum van bezoek: januari 2020
28 december 2018 beoordeeld

In dit restaurant hebben wij héél lekker Luikse balletjes gegeten. Je kon kiezen tussen een grote of kleine portie. De bediening was erg vriendelijk. Door een probleem met het bancontactapparaat konden we niet met de kaart betalen, maar de bediening bracht ons hiervan op voorhand op hoogte.

Datum van bezoek: december 2018
17 september 2018 beoordeeld

We kwamen een half uur te laat t.o.v. onze reservering (boottochtje had vertraging). Dit was heel vervelend voor Rive Gauche, want ze hadden nog enkele grote groepen, en wij zelf waren ook met 12. Bovendien moesten we vragen om snel ons eten te krijgen, want door de vertraging hadden we niet meer veel tijd en de boot zou niet op ons wachten om terug te vertrekken. Het personeel heeft ons schitterend geholpen, ondanks de drukte, en zonder andere klanten eronder te laten lijden! Alles met een grapje en een glimlach...zalig...het was spannend, maar dankzij de vriendelijkheid van het personeel hebben we toch ontspannen kunnen eten en hebben we onze boot (nipt) gehaald. Chapeau!

Datum van bezoek: september 2018
8 september 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke bediening en de kelner maakt ook grapjes.Het eten is goed opgediend en lekker, de porties zijn niet te groot juist goed vonden wij.Prijs kwaliteit is er ok .Een goede brasserie.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Rive Gauche bekeken, bekeken ook

Luik, Provincie Luik

In Rive Gauche geweest? Deel je ervaringen!