Radissonhotels.com
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 2 oktober 2023

Kamers zijn modern en netjes. Ontbijt is heel treurig voor een 4 sterren verblijf. Weinig keuze, geen vers fruit, wordt slecht aangevuld, vieze/volle tafels en medewerkers van het ontbijt die alleen Frans spreken.

Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2023

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze moderne en nette kamers. We stellen het op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring met het ontbijt. We bieden normaal gesproken een ontbijtbuffet met een verscheidenheid aan opties, en we betreuren het dat dit tijdens uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen over de keuze, het verse fruit en de netheid van de tafels zeker delen met ons team om verbeteringen aan te brengen. Daarnaast willen we ons verontschuldigen voor het ongemak dat u heeft ervaren met betrekking tot de communicatie met onze medewerkers tijdens het ontbijt. We willen u verzekeren dat ons personeel meertalig is en dat we zullen werken aan het verbeteren van de taalvaardigheden van ons team om een betere service te bieden.

In de toekomst verwelkomen we u graag opnieuw.

Beoordeeld op 12 augustus 2023

De kamer is zeer proper maar er is een tekort aan ofwel kapstokken ofwel een degelijke kleerkast. Badkamer met een moderne inloopdouche oogt mooi en de spiegel is zelfs verwarmt. Het hotel ligt aan een druk rondpunt maar het lawaai van de straat is nihil door de goed geïsoleerde ramen. Het interieur is modern met tinten in warme houtkleuren. Het ontbijt is voor ons meer dan voldoende maar broodjes kunnen ietwat verser gebakken zijn. De lift kan je enkel bedienen met je eigen toegangskaart van de kamer die je een veilig gevoel geeft. Prima hotel waar over nagedacht is geweest om de klant goed te bedienen.

Datum van verblijf: augustus 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2023

Beste gast,
Wat leuk dat u ons hotel even heeft beoordeeld.

We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van uw kamer en de moderne inloopdouche. Het is fijn om te weten dat u de warme houttinten in ons interieur en de goed geïsoleerde ramen waardeerde. Wat betreft uw opmerking over de kapstokken en kleerkast, we zullen uw feedback in overweging nemen om de opslagmogelijkheden in onze kamers te verbeteren. We zijn verheugd dat u ons ontbijt voldoende vond, maar we nemen uw opmerking over de versheid van de broodjes ter harte en zullen dit met ons team bespreken. Tot slot willen we u bedanken voor uw complimenten over de veiligheid van onze liften en de algehele service van ons hotel.

Met vriendelijke groet en heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 19 juni 2023 via mobiele applicatie

Top hotel. Vlak bij centrum en busstation. Hotel was schoon en nieuw. Ontbijt niks te klagen over. Na sluiting bar op ons gemak de avond nog af kunnen maken. Luik zelf is best een mooie stad als je het wilt zien. Een restaurant had onze voorkeur in de stad.

Kamertip: De wegen in de stad ligt op sommige delen opengebroken. Niet overal en maak is een wandeling om de mooie delen van de stad te bezichtigen…..
Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2023

Beste Sjoerd,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.

Wij lezen met plezier dat wij u konden bekoren met onze gunstige ligging, ons heerlijk ontbijt en onze nette en schone (bad)kamers. Wij hopen dan ook dat u enkel met genoegen terugdenkt aan uw verblijf bij ons.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 19 juni 2023

Geslaagd weekendje weg met nog een stel. Luik heeft wat voor oordelen maar wij zijn blij dit weekend meegemaakt te hebben. Ondanks dat de stad half opengebroken ligt een prima verblijf gehad in Luik. Het hotel was nieuw en wij hebben geen aanmerkingen hierop.

Datum van verblijf: juni 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2023

Beste Sander,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

We zijn heel blij met julie topscore over jullie verblijf bij ons. Alle begrip dat een bezoek aan Luik aangenamer zou zijn zonder werken, maar deze zijn natuurlijk bedoeld om onze bezoekers in de toekomst een betere ervaring te bieden. Toch fijn te vernemen dat jullie er het beste van hebben gemaakt!

We hopen jullie in de toekomst nog eens te ontvangen voor een bezoek aan onze vernieuwde stad.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 27 mei 2023

hotel dichtbij centrum doch rustig.
Mooie kamers. Nette badkamer echter roken onze handdoeken naar frietjes/ frietvet.
Het ontbijt was zeer lekker en uitgebreid.
Vriendelijke bediening in restaurant als aan de receptie

Datum van verblijf: mei 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2023

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van ons hotel.

We zijn blij te lezen dat u onze locatie dichtbij het centrum en de rustige omgeving op prijs stelde. Het is fijn om te weten dat u tevreden was met onze mooie kamers en nette badkamer. Onze excuses dat u ongemak ervaarde met de geur van de handdoeken. We zullen dit probleem onderzoeken en ervoor zorgen dat het in de toekomst niet meer voorkomt. Het doet ons goed dat u genoten heeft van ons uitgebreid en smakelijk ontbijt, en dat u de vriendelijke bediening in het restaurant en aan de receptie waardeerde.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel,
Met vriendelijke groeten,