Word beloond met One Key
Beoordeeld op 27 januari 2023 via mobiele applicatie

Zeer mooie kamers. Ik denk alleen dat het behoorlijk volgeboekt zat net na de kerst. Voor ontbijten was geen tafel meer vrij. We hebben toen maar aan de bar ontbeten met ons gezin. Moet ook zeggen dat het ontbijt niet al te goed bijgevuld werd en we moesten zelf om bestek vragen.

Datum van verblijf: januari 2023
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2023

Beste gast,
We danken u voor uw feedback.

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie kamer. Onze excuses indien jullie tekortkomingen hebben ondervonden bij het ontbijt. We proberen ook tijdens heel drukke tijden een vlotte service te garanderen. Onze excuses hiervoor. We volgen deze service beter op en bedanken jullie voor het melden. Hopelijk was alles verder uitstekend naar wens en hebben jullie ook van een goede nachtrust genoten.

Met vriendelijke groeten en heel graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 23 december 2022

Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal in een stijlvol, verzorgd en nieuw hotel vlakbij het centrum gelegen. Prima ontbijt met alles erop en eraan.Parkeerregeling in garage op wandelafstand. Mooie kamer.

Datum van verblijf: december 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw positieve review.

Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft van uw verblijf dat u zelfs geen minpuntje hoeft te noemen. Ook fijn dat de vriendelijkheid van ons personeel niet onopgemerkt gebleven is! Dat lezen we graag.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 19 december 2022

ontbijtruimte is veel te klein voor het aantal gasten, buffet is ook veel te klein zodat ze constant moeten aanvullen en er constant iets op het buffet ontbreekt, niet genoeg servies/bestek. Badkamer: zeep, shampoo en conditioner met pompsysteem dat niet werkt

Datum van verblijf: december 2022

Beste Carine,
Bedankt voor deze beoordeling.

We vinden het jammer dat het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldeed. We noteren uw opmerkingen en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren. Ons team staat ook altijd klaar voor u als er iets niet naar wens is. Hopelijk was uw verblijf verder geheel naar wens.

Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Beoordeeld op 28 november 2022

Hotel is ideaal gelegen voor bezoek aan de kerstmarkten en wandelingen, dicht bij station Luik Saint-Lampbert. Personeel super vriendelijk. Super ontbijt - niets ontbreekt en wordt constant bijgevuld.

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2022

Beste gast,
Hartelijk dank voor deze perfecte score en mooie woorden!

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was, van het comfortabele bed tot de nette kamers.

Namens het team bedankt voor het compliment.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 11 november 2022

Goed gelegen, uitstekend ontbijt en beddengoed, mooie kamer, vriendelijke mensen, modern hotel, samenwerking met parking op korte afstand en met restaurants, koffie op de kamer, koelkastje, ontbijtzaal met veel daglicht

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2022

Beste Alain,
Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en van de comfortabele bedden.
Als een aanrader omschreven te worden maakt onze dag goed!

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,