PricelineUS$ 97
TravelocityUS$ 93
TripadvisorUS$ 93
Beoordeeld op 11 november 2022

Goed gelegen, uitstekend ontbijt en beddengoed, mooie kamer, vriendelijke mensen, modern hotel, samenwerking met parking op korte afstand en met restaurants, koffie op de kamer, koelkastje, ontbijtzaal met veel daglicht

Datum van verblijf: november 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liège City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2022

Beste Alain,
Hartelijk dank voor uw review.

Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons en dat u genoten heeft van ons lekker ontbijt en van de comfortabele bedden.
Als een aanrader omschreven te worden maakt onze dag goed!

Met warme groeten en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 5 september 2022

Voor een weekendje weg is de ligging van het hotel ideaal. Dicht bij centrum, dichtbij uitvalsweg. Goed ontbijtbuffet met ruime keuze. Fijne ruime lichte kamer. Goede airco.
Keurig een twin bed gekregen op verzoek. Ook snelle reactie bij vragen via mail.

Datum van verblijf: september 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liège City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2022

Beste Janny,
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

We lezen met plezier dat u een aangenaam verblijf had en dat het ontbijt zo gesmaakt heeft.

Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 15 augustus 2022

Nieuw en goed hotel. Mooie kamer. Prijs / kwaliteit zeker goed. Lekker ontbijt. Aangename inrichting. Vriendelijk personeel. Goed gelegen hotel.
Alleen te lange inchecktijd en bar-personeel mist ervaring.

Datum van verblijf: augustus 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liège City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2022

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u zo tevreden was over onze inrichting en locatie. Onze excuses dat het iets langer duurde bij het inchecken, we noteren uw feedback. Hopelijk was uw verblijf verder uitstekend in orde.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 1 augustus 2022

Het is een nieuw hotel, midden in het centrum. Stil op de kamer. Hele nette kamers, heel schoon hotel. Fijne bedden. Heerlijk overnacht en genoten van Luik. Het ontbijt was uitgebreid en vers. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeeld op 28 juli 2022

Dit gloednieuwe hotel ligt midden in het centrum op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden en restaurants die Luik te bieden heeft. Het jonge team van medewerkers is enthousiast en zijn trots op hun locatie. De kamers zijn super !
De service is 5-sterren: Zeer uitgebreid ontbijt, Koffie/thee op de kamer, Welkomstdrankje naar keuze, Water en Warme dranken to-go, Korting op de parkeergarage. Zeker de moeite waard om te verblijven !

Datum van verblijf: juli 2022
Hotel- cmanager, Owner van Radisson Liège City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2022

Beste Suzanne,
Dank u voor uw mooie beoordeling.

Het doet ons plezier dat de hygiëne van ons hotel en uw kamer aan uw verwachtingen voldeed.
Wat fijn dat het ontbijt u heeft gesmaakt.

We kunnen niet wachten u opnieuw te mogen verwelkomen.