Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
US$ 120
Mercure
Booking.com
US$ 124
Expedia.comUS$ 120
Hotels.comUS$ 120
Lol.travelUS$ 128
alle 19 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (892)
Beoordelingen filteren
892 resultaten
Waardering van reizigers
245
393
184
43
27
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
245
393
184
43
27
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 892 beoordelingen
Beoordeeld op 14 maart 2022

We boekten dit hotel voor een weekendje Luik.
Het eerste dat je opvalt als je de aanwijzingen op de website volgt, is dat je met de wagen heel makkelijk op de private parking van het hotel geraakt.
Vanop de parking kan je via de achter ingang het hotel betreden.
Check-in verliep zeer vlot, en we waren als "Accor Gold member" dan ook zeer blij met onze kamer upgrade.
Van een Classic kamer over de Privelege kamer helemaal naar de Superior kamer. Enorm bedankt Mercure Liège.
Hoogste verdieping met een prachtig zicht over de Maas.
Wat we ook heel leuk vonden, is dat dit een hotel is met een historiek. Een hotel met een verhaal.
Constante in dit verhaal is zeker het prachtig restaurant “La Linière” Dat oorspronkelijk een klooster was en daarna dienst deed als vlasspinnerij. Lokale gerechten worden hier in de spotlight gezet.
Let wel, Als je in het weekend wil genieten van “La Linière” dan is reserveren een must.
En dan nu, jammer genoeg ook 2 minpuntjes.
1e. Hoewel dit Mercure Liège City Centre noemt, ligt dit hotel niet echt in het centrum. We doen niet altijd 26000 stappen om een stad te verkennen. Hier was dit wel nodig.
2e. De Bar. We kregen een Free welcome drink aangeboden. Toen we na onze 26000 stappen en terug in het hotel deze wilden verzilveren, bleek dat de bar niets meer is dan 2 oncomfortabele hoge tafeltjes met dito hoge stoelen. Iets wat mijn lichaam na 26000 stappen echt niet meer aan kon.
Even onderhandelen met de trouwens zeer vriendelijke barman resulteerde dat we één van de restaurant tafeltjes mochten gebruiken. Op voorwaarde dat we deze terug vrijmaakte tegen het openingsuur van het restaurant. (Timer check 35min…..)
De Bar/Restaurant heeft ook een prachtig terras. Dus toen we voor ons vertrek zondag middag nog even wouden genieten van het mooie weer met een drankje, dan bleek dit niet mogelijk te zijn omdat het restaurant verhuurt was voor een religieuze doop. De barman was nog zo vriendelijk om even met zijn overste te overleggen of hij ons toch geen drankje mocht serveren. We zaten immers buiten op het terras en stoorde niemand binnen. Maar deze overste in zijn ivoren toren besliste daar anders over. Er wordt aan de hotel gasten geen bar service meer geboden. Ook niet voor buiten.
(Moet wel een heel belangrijke “doop” geweest zijn als je al je hotel gasten toegang tot de bar ontzegt). Mijn conclusie: er is echt nood aan een bar in de lobby. Niet verbonden met het restaurant.
Ok, genoeg geklaagd.
We hebben echt een heel leuk weekend gehad in Mercure Liège. We hadden echt het gevoel dat we hier welkom waren. De complete staf was zeer vriendelijk. (Maar dan echt iedereen, normaal heb je overal wel een brompot. Maar niet hier. Zeer leuke bedrijfscultuur)

Kamertip: Kamers vooraan met uitzicht op de maas zijn super. Groter
Datum van verblijf: maart 2022
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank dirkk531
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2022

Beste Dirk,
Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.

Wat fijn dat jullie van een top verblijf hebben genoten en dat een upgrade en de vriendelijkheid van ons personeel hiertoe hebben kunnen bijdragen, al begrijpen we natuurlijk dat de minpuntjes die jullie ervaren hebben niet aangenaam zijn. Onze excuses voor het ongemak. Hopelijk was jullie verblijf verder naar uiterste tevredenheid.

We kijken er naar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen!

Met vriendelijke groeten,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2021

Datum van verblijf: december 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2021

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Wegens omstandigheden was ik genoodzaakt om te annuleren. Avond voordien gebeld en de persoon aan de telefoon was redelijk onbeleefd. Bevestiging van annulatie zou volgen, echter niets ontvangen.

Nadien nog 2 maal gemaild en geen enkele respons.

Ben zeker nog van plan om weekendje in luik te verblijven echter zeker niet in de mercure

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde met familie
Bedank 889krise
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2021

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het spijt ons enorm dat u zo'n negatieve ervaring had met ons personeel, we willen u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Bedankt om ons attent te maken op deze situatie. Mogen wij u vragen om nogmaals contact op te nemen om ons extra informatie te verschaffen? Nu we op de hoogte zijn van dit voorval, zal uw mail zeker niet verloren gaan en kunnen we u een gepaste respons en compensatie bieden.

Met vriendelijke groeten,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juli 2021

Wat een uitzonderlijk slecht hotel, zelden meegemaakt hoe slecht service en kwaliteit kan zijn! Bij inchecken geen enkele informatie geven, geen Nederlands of Engels spreken (of niet willen want de houding was oost indisch doof), genegeerd worden als je in de bar een drankje wilde bestellen, stipt om 11u het ontbijt sluiten terwijl ze zien dat je nog even een koffie wilt nemen, enz. Voorbeelden te over, helaas. Als reactie op onze klachten: die worden gewaardeerd en meegenomen om de service te verbeteren, blablabla. Dat is dus hoe dit hotel is te typeren: blabla, veel geld betalen voor geen service.

Kamertip: Boek niet!
Datum van verblijf: juli 2021
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank andredemoor
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Beste Andre,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.

We betreuren ten zeerste dat u geen aangenaam verblijf had en niet tevreden bent over onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas was op uw moment van inchecken ons Nederlandstalige receptiepersoneel niet aanwezig, maar onze Engelstalige receptionisten stonden voor u klaar. Het ontbijt sluit inderdaad om 11 uur en dan begint ons personeel met het schoonmaken van de machines, waaronder de koffiemachine. Het spijt ons dat u toen geen kopje koffie meer kon krijgen. We hebben u per mail al onze welgemeende excuses aangeboden, maar willen dat bij deze graag nogmaals doen.

We hopen dat we u in de toekomst toch nogmaals mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Vriendelijke groeten,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 mei 2021

Vandaag checkten wij in bij Mercure Centre te Luik. De ontvangst aan de balie was zeer hartelijk , de juffrouw aan de balie deed het voortreffelijk. Het betreden van onze kamer was meteen een domper op ons bezoek aan Luik. De aangeboden kamer is zeer ouwbollig, de tijd voorbij, de badkamer nog erger, de rand van het bed was bevuild en de kamer in zijn geheel rook zeer muf. Dit gemeld aan het onthaal werd ons een nieuwe kamer aangeboden aan de voorkant met veel hoop openden wij de deur, onmiddellijk overviel o s hetzelfde gevoel. Aan de receptie hebben wij de sleutel afgegeven en bedankt. Wij zijn in de wagen gestapt en huiswaarts gekeerd. De goesting was meteen over. Gelukkig hadden we de voorbije dagen een fantastisch verblijf in Hasselt achter de rug. Mercure Luik, nooit meer.

Kamertip: Boek een ander hotel
Datum van verblijf: mei 2021
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marc V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Borris Ooslandt, Owner van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2021

Beste,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in het Mercure Liège City Centre te delen.
Het spijt ons dat u ons etablissement niet beviel. Wij hadden u graag de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen laten zien ondanks uw teleurstelling over de kamer.
Houd er rekening mee dat er de komende jaren een omvangrijk renovatieplan is gepland om in de toekomst een geheel nieuwe ervaring in het Mercure Liège te bieden. We zijn al begonnen met de volledige renovatie van ons restaurant.
We hopen u dan weer te mogen verwelkomen in Luik wanneer dit is gelukt.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken