Leg de laagste prijs van deze websites vast
Mercure
Booking.comUS$ 91
Expedia.comUS$ 92
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
getaroom.comUS$ 105
Beoordeeld op 26 juli 2021

Wat een uitzonderlijk slecht hotel, zelden meegemaakt hoe slecht service en kwaliteit kan zijn! Bij inchecken geen enkele informatie geven, geen Nederlands of Engels spreken (of niet willen want de houding was oost indisch doof), genegeerd worden als je in de bar een drankje wilde bestellen, stipt om 11u het ontbijt sluiten terwijl ze zien dat je nog even een koffie wilt nemen, enz. Voorbeelden te over, helaas. Als reactie op onze klachten: die worden gewaardeerd en meegenomen om de service te verbeteren, blablabla. Dat is dus hoe dit hotel is te typeren: blabla, veel geld betalen voor geen service.

Kamertip: Boek niet!
Datum van verblijf: juli 2021
Hotel- cmanager, Propriétaire van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2021

Beste Andre,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling te schrijven.

We betreuren ten zeerste dat u geen aangenaam verblijf had en niet tevreden bent over onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Helaas was op uw moment van inchecken ons Nederlandstalige receptiepersoneel niet aanwezig, maar onze Engelstalige receptionisten stonden voor u klaar. Het ontbijt sluit inderdaad om 11 uur en dan begint ons personeel met het schoonmaken van de machines, waaronder de koffiemachine. Het spijt ons dat u toen geen kopje koffie meer kon krijgen. We hebben u per mail al onze welgemeende excuses aangeboden, maar willen dat bij deze graag nogmaals doen.

We hopen dat we u in de toekomst toch nogmaals mogen verwelkomen voor een betere ervaring.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 11 mei 2021

Vandaag checkten wij in bij Mercure Centre te Luik. De ontvangst aan de balie was zeer hartelijk , de juffrouw aan de balie deed het voortreffelijk. Het betreden van onze kamer was meteen een domper op ons bezoek aan Luik. De aangeboden kamer is zeer ouwbollig, de tijd voorbij, de badkamer nog erger, de rand van het bed was bevuild en de kamer in zijn geheel rook zeer muf. Dit gemeld aan het onthaal werd ons een nieuwe kamer aangeboden aan de voorkant met veel hoop openden wij de deur, onmiddellijk overviel o s hetzelfde gevoel. Aan de receptie hebben wij de sleutel afgegeven en bedankt. Wij zijn in de wagen gestapt en huiswaarts gekeerd. De goesting was meteen over. Gelukkig hadden we de voorbije dagen een fantastisch verblijf in Hasselt achter de rug. Mercure Luik, nooit meer.

Kamertip: Boek een ander hotel
Datum van verblijf: mei 2021
Borris Ooslandt, Owner van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2021

Beste,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen in het Mercure Liège City Centre te delen.
Het spijt ons dat u ons etablissement niet beviel. Wij hadden u graag de kwaliteit van onze dienstverlening kunnen laten zien ondanks uw teleurstelling over de kamer.
Houd er rekening mee dat er de komende jaren een omvangrijk renovatieplan is gepland om in de toekomst een geheel nieuwe ervaring in het Mercure Liège te bieden. We zijn al begonnen met de volledige renovatie van ons restaurant.
We hopen u dan weer te mogen verwelkomen in Luik wanneer dit is gelukt.

Beoordeeld op 21 november 2020

-hotel niet echt in het centrum (zal verbeteren van zodra de tramverbinding er is)
-geboekte kamer (privelege met zicht op de binnentuin) niet gekregen wel één met mooi zicht op de Maas. Had de baliemedewerker wel mogen zeggen bij inchecken. Ts. Privelege- en classic room is er enkel een verschil in oppervlakte en ligging. Dus daarvoor meer betalen ?
-redelijk onvriendelijk baliepersoneel. Daarentegen zeer vriendelijk personeel bij het ontbijt en in het restaurant. Ontbijt en diner goed en verzorgd. Ook “coronaproof”.
- kamers : het sanitair (instapdouche i.p.v. een bad) en de aankleding van de gangen kan een renovatie/opfrisbeurt verdragen

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Ons hotel ligt op ongeveer 15 minuten wandelen van het centrum. .
Onze excuses dat u niet de geboekte kamer heeft gekregen, we zullen onderzoeken wat er misgelopen is. Het verheugt ons wel dat u tevreden was met de andere kamer en met uw uitzicht op de Maas.
Het doet ons plezier dat het ontbijt en het diner aan uw verwachtingen voldeden en dat u tevreden was over de service van ons team.
We noteren verder uw opmerkingen over het sanitair en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum van Luik.
Aardige receptionist. Fietsen konden we kwijt in de afgesloten garage aan de achterkant. Jammer van die enorme bouwbende aan de voorkant. Kamers waren prima, ruim en schoon. Zelfs twee stoelen op de kamer!
's Avonds in het hotel gegeten. Eén het druk doende ober met een rustigere jongeman. Het restaurant was echt niet vol maar het duurde een hele tijd voordat we een drankje hadden, over het eten heb ik het dan nog niet eens. De salade was goed gevuld maar met veel te veel dressing. Alles smaakte veel te zuur, heel jammer.
De andere maaltijd met gehaktbal en patat viel juist op door de karige hoeveelheid groenten.
Het ontbijt was prima, ondanks de Corona maatregelen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

We zijn erg blij dat u genoten heeft van ons hotel en de centrale ligging in Luik. Fijn dat u het kon waarderen dat u de fietsen in onze afgesloten garage kon stallen. We lezen ook graag dat u tevreden was over de netheid en grootte van de kamers. Wat jammer dat de service in het restaurant niet aan uw wensen voldeed. We geven uw opmerkingen hierover door aan ons team! Leuk dat het ontbijt u wel gesmaakt heeft.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Luik. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Een paar externe factoren (buiten de wil van het hotel om) deden onze verwachtingen niet inlossen. Het hotel is (juni 2020) amper bereikbaar omwille van de aanleg van een trambedding in de straat, er is (behalve de volle hotelparking) absoluut geen plaats om te parkeren of de bagage uit de auto te laden (op het gevaar door passerend verkeer omver gereden te worden) en bovendien deden de Corona-maatregelen het ontbijt op een geïmproviseerde slapstick lijken. De kamer (404) was ruim en proper, de badkamer eveneens maar wat verouderd, goede bedden, goede airco. Uitzicht op de Maas en geen last van lawaai (niet van de straat, noch van de naburige liften) Correct hotel, maar naar de maatstaf van de Mercure hotelketen bleven we een beetje op onze honger zitten...

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Beste Ronny,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u geen last heeft ondervonden van lawaai.
Wat fijn ook dat de bedden naar wens waren en dat de airco naar behoren werkte.
We excuseren ons voor de overlast vanwege de werken, net als u hopen we dat deze gauw voorbij zijn zodat het hotel terug beter bereikbaar is.
We noteren uw opmerking over de badkamer en zullen kijken of we dit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,