Leg de laagste prijs van deze websites vast
Mercure
Booking.comUS$ 90
Expedia.comUS$ 92
PricelineUS$ 90
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
getaroom.comUS$ 105
Beoordeeld op 21 november 2020

-hotel niet echt in het centrum (zal verbeteren van zodra de tramverbinding er is)
-geboekte kamer (privelege met zicht op de binnentuin) niet gekregen wel één met mooi zicht op de Maas. Had de baliemedewerker wel mogen zeggen bij inchecken. Ts. Privelege- en classic room is er enkel een verschil in oppervlakte en ligging. Dus daarvoor meer betalen ?
-redelijk onvriendelijk baliepersoneel. Daarentegen zeer vriendelijk personeel bij het ontbijt en in het restaurant. Ontbijt en diner goed en verzorgd. Ook “coronaproof”.
- kamers : het sanitair (instapdouche i.p.v. een bad) en de aankleding van de gangen kan een renovatie/opfrisbeurt verdragen

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2020

Beste gast,
Hartelijk dank voor uw feedback, we appreciëren dit ten zeerste.

Ons hotel ligt op ongeveer 15 minuten wandelen van het centrum. .
Onze excuses dat u niet de geboekte kamer heeft gekregen, we zullen onderzoeken wat er misgelopen is. Het verheugt ons wel dat u tevreden was met de andere kamer en met uw uitzicht op de Maas.
Het doet ons plezier dat het ontbijt en het diner aan uw verwachtingen voldeden en dat u tevreden was over de service van ons team.
We noteren verder uw opmerkingen over het sanitair en nemen deze mee naar een eventuele volgende renovatieronde.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 28 augustus 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum van Luik.
Aardige receptionist. Fietsen konden we kwijt in de afgesloten garage aan de achterkant. Jammer van die enorme bouwbende aan de voorkant. Kamers waren prima, ruim en schoon. Zelfs twee stoelen op de kamer!
's Avonds in het hotel gegeten. Eén het druk doende ober met een rustigere jongeman. Het restaurant was echt niet vol maar het duurde een hele tijd voordat we een drankje hadden, over het eten heb ik het dan nog niet eens. De salade was goed gevuld maar met veel te veel dressing. Alles smaakte veel te zuur, heel jammer.
De andere maaltijd met gehaktbal en patat viel juist op door de karige hoeveelheid groenten.
Het ontbijt was prima, ondanks de Corona maatregelen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beste gast,
Hartelijk bedankt voor uw feedback.

We zijn erg blij dat u genoten heeft van ons hotel en de centrale ligging in Luik. Fijn dat u het kon waarderen dat u de fietsen in onze afgesloten garage kon stallen. We lezen ook graag dat u tevreden was over de netheid en grootte van de kamers. Wat jammer dat de service in het restaurant niet aan uw wensen voldeed. We geven uw opmerkingen hierover door aan ons team! Leuk dat het ontbijt u wel gesmaakt heeft.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Luik. Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Een paar externe factoren (buiten de wil van het hotel om) deden onze verwachtingen niet inlossen. Het hotel is (juni 2020) amper bereikbaar omwille van de aanleg van een trambedding in de straat, er is (behalve de volle hotelparking) absoluut geen plaats om te parkeren of de bagage uit de auto te laden (op het gevaar door passerend verkeer omver gereden te worden) en bovendien deden de Corona-maatregelen het ontbijt op een geïmproviseerde slapstick lijken. De kamer (404) was ruim en proper, de badkamer eveneens maar wat verouderd, goede bedden, goede airco. Uitzicht op de Maas en geen last van lawaai (niet van de straat, noch van de naburige liften) Correct hotel, maar naar de maatstaf van de Mercure hotelketen bleven we een beetje op onze honger zitten...

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Beste Ronny,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u geen last heeft ondervonden van lawaai.
Wat fijn ook dat de bedden naar wens waren en dat de airco naar behoren werkte.
We excuseren ons voor de overlast vanwege de werken, net als u hopen we dat deze gauw voorbij zijn zodat het hotel terug beter bereikbaar is.
We noteren uw opmerking over de badkamer en zullen kijken of we dit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Beoordeeld op 23 juni 2020

Mooi hotel met zeer propere en ruime kamers. Jammer dat de hotelreceptionist bij het uitchecken weigerde Nederlands te praten, nadat ik zei dat ik niet goed Frans kon. Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Het ontbijt was in orde.

Datum van verblijf: juni 2020
Hotel-cmanager, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2020

Beste Elisabeth,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat uw tevreden was over de kamers en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
Onze excuses voor het ongemak, niet al onze medewerkers zijn het Nederlands machtig en kunnen daardoor ook moeite hebben om zich verstaanbaar te maken. U kunt echter altijd overschakelen naar het Engels.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 9 maart 2020

ht hotel werd gerenoveerd en opnieuw open gedaan onder de naam Mercure. De kamers zijn wel wat vernieuwd en de bedden zeer goed maar de badkamers blijven toch oud. Heel goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2020
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging, onze heerlijke bedden, ons lekker ontbijt en onze vriendelijke medewerkers. Jammer dat u de badkamer nog oud vond. We noteren uw opmerking en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. Hopelijk heeft u wel genoten van de Rituals producten.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.