Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Mercure
US$ 97
Aanbieding bekijken
Booking.com
US$ 96
Aanbieding bekijken
Expedia.com
US$ 98
Aanbieding bekijken
PricelineUS$ 96
Hotels.comUS$ 98
ZenHotels.comUS$ 104
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (866)
Beoordelingen filteren
866 resultaten
Waardering van reizigers
240
386
180
38
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
240
386
180
38
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 866 beoordelingen
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Een paar externe factoren (buiten de wil van het hotel om) deden onze verwachtingen niet inlossen. Het hotel is (juni 2020) amper bereikbaar omwille van de aanleg van een trambedding in de straat, er is (behalve de volle hotelparking) absoluut geen plaats om te parkeren of de bagage uit de auto te laden (op het gevaar door passerend verkeer omver gereden te worden) en bovendien deden de Corona-maatregelen het ontbijt op een geïmproviseerde slapstick lijken. De kamer (404) was ruim en proper, de badkamer eveneens maar wat verouderd, goede bedden, goede airco. Uitzicht op de Maas en geen last van lawaai (niet van de straat, noch van de naburige liften) Correct hotel, maar naar de maatstaf van de Mercure hotelketen bleven we een beetje op onze honger zitten...

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde met een partner
2  Bedank RonnyHeRo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2020

Beste Ronny,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Het verheugt ons dat de kamer aan uw verwachtingen voldeed en dat u geen last heeft ondervonden van lawaai.
Wat fijn ook dat de bedden naar wens waren en dat de airco naar behoren werkte.
We excuseren ons voor de overlast vanwege de werken, net als u hopen we dat deze gauw voorbij zijn zodat het hotel terug beter bereikbaar is.
We noteren uw opmerking over de badkamer en zullen kijken of we dit kunnen verbeteren.

Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 23 juni 2020

Mooi hotel met zeer propere en ruime kamers. Jammer dat de hotelreceptionist bij het uitchecken weigerde Nederlands te praten, nadat ik zei dat ik niet goed Frans kon. Klantvriendelijkheid kan zeker beter. Het ontbijt was in orde.

Datum van verblijf: juni 2020
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank ElisabethM2059
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2020

Beste Elisabeth,
Bedankt voor uw feedback.

Het verheugt ons dat uw tevreden was over de kamers en dat het ontbijt u heeft gesmaakt.
Onze excuses voor het ongemak, niet al onze medewerkers zijn het Nederlands machtig en kunnen daardoor ook moeite hebben om zich verstaanbaar te maken. U kunt echter altijd overschakelen naar het Engels.
We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2020

ht hotel werd gerenoveerd en opnieuw open gedaan onder de naam Mercure. De kamers zijn wel wat vernieuwd en de bedden zeer goed maar de badkamers blijven toch oud. Heel goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
2  Bedank CGEreis
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2020

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging, onze heerlijke bedden, ons lekker ontbijt en onze vriendelijke medewerkers. Jammer dat u de badkamer nog oud vond. We noteren uw opmerking en nemen die mee naar een volgende renovatieronde. Hopelijk heeft u wel genoten van de Rituals producten.

Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 februari 2020 via mobiele applicatie

Misschien niet in het centrum maar ook niet heel ver weg.Aan de voorzijde misschien niet zo aantrekkelijk.Wij hadden kamer 101 aan de voorzijde met zicht op de Maas.Zeer ruime kamer ontbreekt kluisje en ijskast.Ontbijt lekker en uitgebreid in een mooie ruimte.Parking kost 12€ achteraan het hotel.Voor ons was dit ruimschoots voldoende.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Marc G
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2020

Beste Marc,
Bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat we u konden bekoren met ons mooi uitzicht, lekker ontbijt en parkeergelegenheid. We delen u graag mee dat al onze kamers een kluisje hebben in de kast. Onze kamers hebben inderdaad geen minibar, maar u mag altijd vragen aan de receptie om iets koel te bewaren. Hopelijk heeft u ook goed geslapen en mogen we u een volgende keer opnieuw verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Vanessa SARI, General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Nette kamer voor goede prijs. Kamers aan de voorzijde zijn rumoerig, je kunt het verkeer goed horen. Wij kregen na onze klacht hierover een andere, rustige kamer. Vriendelijk personeel. Uistekend ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank D8140CCpaulah
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, Beheerder van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Beste gast,
heel erg bedank voor uw feedback!

Heel fijn om te lezen u genoten heeft van uw verblijf en u tevreden was over de netheid van uw kamer en het ontbijt. Nogmaals onze excuses voor de geluidsoverlast op uw eerste kamer, we zijn blij dat uw nieuwe kamer wel prima in orde was!

We kijken al uit naar uw volgende bezoek!
Warme groeten,

Vanessa SARI, Beheerder

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken