Leg de laagste prijs van deze websites vast
Mercure
Booking.comUS$ 90
Expedia.comUS$ 92
PricelineUS$ 90
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
getaroom.comUS$ 105
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Nette kamer voor goede prijs. Kamers aan de voorzijde zijn rumoerig, je kunt het verkeer goed horen. Wij kregen na onze klacht hierover een andere, rustige kamer. Vriendelijk personeel. Uistekend ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, Beheerder van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2019

Beste gast,
heel erg bedank voor uw feedback!

Heel fijn om te lezen u genoten heeft van uw verblijf en u tevreden was over de netheid van uw kamer en het ontbijt. Nogmaals onze excuses voor de geluidsoverlast op uw eerste kamer, we zijn blij dat uw nieuwe kamer wel prima in orde was!

We kijken al uit naar uw volgende bezoek!
Warme groeten,

Beoordeeld op 23 december 2018 via mobiele applicatie

Hotel is de max! Wat een mooi en proper hotel zeker hun 4 sterren waardig in de kamer is alles aanwezig wat een mens nodig heeft (koffie thee badjassen slippers welkomstdrankjes etc )in de badkamer staan de producten van rituals om je te wassen en het ontbijt was een knaller !!!! We komen zeker terug !!!!!!

Datum van verblijf: december 2018
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, Beheerder van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2018

Beste Bjorn,

Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het doet ons veel plezier dat uw verblijf ideaal was en u genoten heeft van uw verblijf bij ons! Het doet ons plezier dat u de faciliteiten op de kamer en de ritualsproducten leuke extra's vond en dat ook het ontbijt u gesmaakt heeft.

Fijne feestdagen en hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 12 november 2018

We boekten dit hotel via Weekenddesk en kregen een upgrade naar een luxe kamer aan de voorkant van het hotel (derde verdieping). Het hotel ligt aan de Maas, in een eerder grijze buurt. Maar eens je de met marmer ingerichte lobby binnenstapt, heb je al direct een aangenaam gevoel. De mensen aan de receptie waren heel vriendelijk. We hadden een ruime kamer met een bad met douchegordijn (beetje onhandig). Toilet in de badkamer. Leuk: douchezeep en shampoo van Rituals. Op de kamer stonden er een flesje water klaar en pralines. Er staat eveneens een waterkoker met zakjes koffie en thee. Via het arrangement beschikten we eveneens over een fles cava, en die werd fris gehouden aan de receptie (geen frigo op de kamer). Ondanks de ligging aan een druk gebruikte weg, hoorden we geen lawaai. Integendeel zelfs, het was er zalig rustig en stil. 's Ochtends maakten we gebruik van het ontbijtbuffet. Heel uitgebreid ontbijtbuffet, lekker vers en voortdurend aangevuld. Opnieuw merkten we hoe vriendelijk en gastvrij het personeel was. Als je gebruik wil maken van de parking (achteraan het hotel), dan betaal je 12,50 euro per nacht. Je auto staat er veilig. Nadat we uitgecheckt waren, konden we onze wagen nog een halve dag laten staan terwijl we verder de stad bezochten.

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

Beste Anita, hartelijk bedankt voor uw zeer positieve review en uitstekende score.

Wat fijn om zo'n lovende woorden te mogen lezen. We vinden het erg leuk dat u in uw nopjes was met uw verblijf bij ons en dat u genoten heeft van de upgrade van uw kamer met alle nodige voorzieningen.

Het doet ons ook veel plezier dat u tevreden was met ons lekker en uitgebreid ontbijt en voordelige parking.

We hopen alvast dat de cava u gesmaakt heeft! Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn redelijk van omvang, niet erg groot. Wel met bad maar helaas geen minibar. Wanneer je een kopje thee zet op je kamer, dan worden er geen nieuwe zakjes aangevuld. Parkeren met aanhanger is helaas bijna onmogelijk. Menukaart is helaas beperkt. Wel happy hour tussen 17:00 - 18:00.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, Beheerder van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over het bad en het happy hour.

Het klopt dat onze kamers standaard niet over een minibar beschikken.

Aarzel tijdens een eventueel volgend bezoek niet om de receptie te verwittigen indien u extra koffie of thee nodig hebt.

Wat het menu betreft, we zullen alvast bekijken hoe we hierin meer variatie kunnen brengen.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Hotel entree / lobby en terras plus restaurat zien er keurig uit. Receptie zeer vriendelijk personeel. Op het terras laat het te wensen over soms. Niet alert of alles naar wens is en langere tijd wachten of je iets wilt drinken.
Kamers verouderd, niet heel fris. Vlekken op het behang en de kitnaden vies in de badkamer. Wij waren er voor 1 nacht dus dat is niet zo erg. Bedden prima lekker geslapen alleen geen mogelijkheid om het raam open te doen dus afhankelijk van de airco.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van een goede nachtrust in onze comfortabele bedden en dat de inrichting van ons hotel u beviel. Jammer dat u tekortkomingen heeft ondervonden met betrekking tot de service op het terras en de netheid van uw kamer.

We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik.

Met vriendelijke groet.