Leg de laagste prijs van deze websites vast
Mercure
Booking.comUS$ 91
Expedia.comUS$ 92
PricelineUS$ 91
Hotels.comUS$ 92
TravelocityUS$ 92
getaroom.comUS$ 105
Beoordeeld op 12 november 2018

We boekten dit hotel via Weekenddesk en kregen een upgrade naar een luxe kamer aan de voorkant van het hotel (derde verdieping). Het hotel ligt aan de Maas, in een eerder grijze buurt. Maar eens je de met marmer ingerichte lobby binnenstapt, heb je al direct een aangenaam gevoel. De mensen aan de receptie waren heel vriendelijk. We hadden een ruime kamer met een bad met douchegordijn (beetje onhandig). Toilet in de badkamer. Leuk: douchezeep en shampoo van Rituals. Op de kamer stonden er een flesje water klaar en pralines. Er staat eveneens een waterkoker met zakjes koffie en thee. Via het arrangement beschikten we eveneens over een fles cava, en die werd fris gehouden aan de receptie (geen frigo op de kamer). Ondanks de ligging aan een druk gebruikte weg, hoorden we geen lawaai. Integendeel zelfs, het was er zalig rustig en stil. 's Ochtends maakten we gebruik van het ontbijtbuffet. Heel uitgebreid ontbijtbuffet, lekker vers en voortdurend aangevuld. Opnieuw merkten we hoe vriendelijk en gastvrij het personeel was. Als je gebruik wil maken van de parking (achteraan het hotel), dan betaal je 12,50 euro per nacht. Je auto staat er veilig. Nadat we uitgecheckt waren, konden we onze wagen nog een halve dag laten staan terwijl we verder de stad bezochten.

Datum van verblijf: november 2018
Hotel-cmanager, Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2018

Beste Anita, hartelijk bedankt voor uw zeer positieve review en uitstekende score.

Wat fijn om zo'n lovende woorden te mogen lezen. We vinden het erg leuk dat u in uw nopjes was met uw verblijf bij ons en dat u genoten heeft van de upgrade van uw kamer met alle nodige voorzieningen.

Het doet ons ook veel plezier dat u tevreden was met ons lekker en uitgebreid ontbijt en voordelige parking.

We hopen alvast dat de cava u gesmaakt heeft! Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik.

Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

De kamers zijn redelijk van omvang, niet erg groot. Wel met bad maar helaas geen minibar. Wanneer je een kopje thee zet op je kamer, dan worden er geen nieuwe zakjes aangevuld. Parkeren met aanhanger is helaas bijna onmogelijk. Menukaart is helaas beperkt. Wel happy hour tussen 17:00 - 18:00.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Hotel-cmanager, Vanessa SARI, Beheerder van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2018

Beste gast,

bedankt voor uw feedback.

Het doet ons plezier dat u tevreden was over het bad en het happy hour.

Het klopt dat onze kamers standaard niet over een minibar beschikken.

Aarzel tijdens een eventueel volgend bezoek niet om de receptie te verwittigen indien u extra koffie of thee nodig hebt.

Wat het menu betreft, we zullen alvast bekijken hoe we hierin meer variatie kunnen brengen.

We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw.

Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 augustus 2018

Hotel entree / lobby en terras plus restaurat zien er keurig uit. Receptie zeer vriendelijk personeel. Op het terras laat het te wensen over soms. Niet alert of alles naar wens is en langere tijd wachten of je iets wilt drinken.
Kamers verouderd, niet heel fris. Vlekken op het behang en de kitnaden vies in de badkamer. Wij waren er voor 1 nacht dus dat is niet zo erg. Bedden prima lekker geslapen alleen geen mogelijkheid om het raam open te doen dus afhankelijk van de airco.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Beste gast,

We danken u voor uw feedback.

Wat fijn dat u genoten heeft van een goede nachtrust in onze comfortabele bedden en dat de inrichting van ons hotel u beviel. Jammer dat u tekortkomingen heeft ondervonden met betrekking tot de service op het terras en de netheid van uw kamer.

We nemen uw opmerkingen ter harte en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren. Ons team dankt u voor het compliment en ontvangt u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 21 augustus 2018

Genieten in Luik op HOOG nivo. Een geweldig hotel zeer luxe ingerichte kamers met flatscreen TV en een geweldige badkamer. Een bijzondere ontbijtruimte met de gewelfde plafonds. Ook in de gezellige bar is het goed toeven.

Datum van verblijf: mei 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Beste Jo,

bedankt voor uw geweldige review.

Het doet ons enorm veel plezier dat de kamers en de ontbijtruimte aan uw verwachtingen voldeden.

Wat fijn ook dat u genoten heeft van een gezellige tijd in de bar van ons hotel.

We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen ontvangen.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 20 augustus 2018

Fijn hotel aan de Maas, op loopafstand van het gezellige centrum. Wij hadden een kamer met leuk uitzicht op het water. De kamer was standaard met prima bedden, helaas zonder minibar/koelkast. Wat wel tegenviel was de badkamer, douchen in een smal bad met een aan je lijf plakkend douchegordijn voelt nogal armoedig, niet echt 4 sterren waardig. Hoewel ik keurig het gordijn dicht hield lag er alsnog een plas water door de hele badkamer. Het ontbijt is prima verzorgd hoewel de jus d'orange de eerste dagen smaakte naar limonade. Wij hadden een erg aantrekkelijke aanbieding geboekt, voor ons was de prijs-kwaliteit daardoor goed.

Datum van verblijf: augustus 2018
Hotel-cmanager, General Manager van Mercure Liege City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2018

Beste Ineke,

Hartelijk dank voor uw feedback.

We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf bij ons had. Wat fijn dat u onze centrale ligging heeft gewaardeerd en dat u eveneens tevreden was met het leuke uitzicht op het water, ons lekker ontbijt en het comfort van onze bedden.

Wat jammer dat de badkamer u minder beviel. We noteren uw opmerking met betrekking tot het douchegordijn en zullen zien hoe we dit kunnen verbeteren. We ontvangen u graag opnieuw bij een volgend bezoek aan Luik.

Met vriendelijke groet.