93 US$
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 126 US$ per nacht.

88 US$
135 US$
Eurotel(Luik)
82 US$
11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We mochten ons hondje meenemen. Hij is een pup dus lopen naar de stad iets te ver maar gelukkig mocht hij mee in de bus.
Mooi tuin in hotel. Ideaal parkeren. Amerikaanse ontbijt buffet.
Lief personeel. Schone kamers. Op kleedje mocht hondje mee naar ontbijtzaal. Top!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Manager van Ramada Plaza Liege City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Beste Gast,

Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve review.

We zijn zeer blij te horen dat u heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons.
We zijn inderdaad een huisdiervriendelijk hotel en het is fijn dat u dit heeft kunnen appreciëren.

Ook het ontbijtbuffet en de parkeergelegenheid voldeden aan uw verwachtingen, super.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

5 maart 2018 beoordeeld

Het hotel straalt een mooi kader uit : receptie, ontbijt/diner ruimte, meeting.
Kamers : goede bedden maar look is oubollig met niet-doorkijkend glas - venster kon ook niet geopend worden ; douche was OK met rituals produkten.
Diner : eten werd koud opgediend (was niet opgewarmd) ; ontbijt : keuze genoeg maar spek, eieren, saucisse ... waren allemaal koud ; vervaldatum van yoghurt was overschreden.

Verbleef: december 2017
Hotel-cmanager, Manager van Ramada Plaza Liege City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2018

Beste Chris,

Bedankt voor de feedback over Ramada Plaza Liège City Center.

Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de inrichting van de kamers. Er is echter slechts één kamer waar het venster niet open kan. De vensters in de andere kamers kunnen wegens veiligheidsredenen niet volledig geopend worden.

We willen ons excuseren voor de problemen met het ontbijt en het voedsel. Al onze producten worden gecontroleerd dus er moet iets misgelopen zijn met de yoghurt. We zullen uw punten noteren en kijken hoe we dit in de toekomst kunnen oplossen.

Tijdens een volgend verblijf mag u dit zeker melden aan ons team zodat we meteen naar een oplossing kunnen zoeken.

Vriendelijke groeten,

4 maart 2018 beoordeeld

Op kamer aan straatzijde was onacceptabel veel last van verkeerslawaai van snelweg voor het hotel, dag en nacht, ondanks dubbele beglazing. Ramada Plaza is sfeerloos, onpersoonlijk en ongezellig. Verder heeft het alles wat zo'n hotel hebben moet. Goede bedden. Het ontbijt is OK als je op tijd bent. De ontbijtzaal is somber. Dineren in het restaurant van Ramada Plaza is te duur. Bovendien waren we de enige 2 gasten in het restaurant. Aanbevolen restaurant in Luik: As Houés aan de Place du Marché: traditioneel Belgisch, vriendelijk en uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Echte aanrader!

Verbleef: februari 2018
Hotel-cmanager, Manager van Ramada Plaza Liege City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Beste gast,

Bedankt voor uw feedback.

Het spijt ons dat uw bezoek aan ons hotel niet helemaal naar wens is verlopen en dat de sfeer van ons hotel u wat is tegengevallen.

Onze excuses als u wat geluidshinder heeft moeten ondervinden. Graag geven we mee dat er ook kamers zijn aan de achterzijde van ons hotel die minder gehorig zijn.

We vinden het fijn dat u de kwaliteit van onze bedden en van ons ontbijtbuffet aangeeft als pluspunten.

Met vriendelijke groeten,

18 februari 2018 beoordeeld

Heel fijn hotel, zéér vriendelijke medewerkers. Kamers luxueus en proper.
Ontbijt uitgebreid, niets tekort.
Restaurant super. Lekker gegeten, super vriendelijke bediening.
Info over de stad, bezienswaardigheden, restaurants,... kortweg super. We voelden ons hier thuis.

Kamertip: Voorzijde heeft zicht op de Maas. Einde van de gang, 2de verdieping. Rustig, geen lawaai = achterzijde met zicht op de binnenkoer.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Hotel-cmanager, Manager van Ramada Plaza Liege City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Beste Stefan,

Vriendelijke dank voor uw feedback.

Wat fijn dat u een gastronomisch hoogstaand weekend heeft mogen beleven bij ons.

We stoppen erg veel tijd in ons uitgebreide ontbijtbuffet en in het aanbod van ons restaurant. We gebruiken steeds seizoensgebonden streekproducten.

Blij te lezen dat u ook lof over heeft voor onze verzorgde kamers en klantgerichte personeel.
Hopelijk mogen we u in de toekomst weer verwelkomen.

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel aan de rand van het grotendeels middeleeuwse deel van de mooie stad Luik. Prima bedden en sanitair en er staat ook een waterkoker met koffie- en theezakjes. Rustige plek. En zeer vriendelijk personeel.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Vanessa S, Directeur général van Ramada Plaza Liege City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 januari 2018

Beste Gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Enkel op deze manier zijn we in staat om onze service te verbeteren en aan te passen waar nodig. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel. Hopelijk mogen we u binnenkort opnieuw verwelkomen bij ons. Met vriendelijke groeten,