Geen aanbetaling vereist
Beoordeeld op 9 januari 2023

Vriendelijk onthaal, mooie kamer en steeds perfect proper gemaakt. Heel ruime kamer, lekker restaurant, ongelofelijk goed ontbijt! Helemaal niets negatief aan te merken op dit hotel! Enorm genoten van ons verblijf in dit fantastische hotel!

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 9 december 2022

We hadden een mooie, nette en vernieuwde kamer. Minibar en koffie faciliteiten aanwezig op de kamer. Ontbijt heel uitgebreid en wordt tot 11u aangeboden. Uitchecken kan tot 12u! Personeel heel vriendelijk. Zwembad, jacuzzi en sauna gratis aanwezig en alles was proper! Badjassen in kast
Er zijn nog werken rond het hotel maar daar hadden we geen last van.
ong 15 min stappen, langs de maas, vanuit hotel naar centrum

Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 16 augustus 2022

Rondom hotel een grote bouwput dus geluidsoverlast tijdens werkuren tot in je kamer. Geen gratis parkeren meer voor gasten. Kamer vies en van alles kapot. De wellness mag de naam niet dragen. Klein zwembad en kleine sauna en stoomcabine. Ook hier is de grote schoonmaak al maanden vergeten. Enige positieve punt was het prima ontbijt. Receptie onthaal is voor verbetering vatbaar. Al met al veel te veel geld voor wat je ervoor krijgt. Maar een conclusie te trekken en dat is wegblijven!

Datum van verblijf: augustus 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2022

Zoals we u al hebben geantwoord:

Beste klant,

Wij hebben nota genomen van uw opmerkingen en danken u hartelijk dat u de tijd hebt genomen om ze met ons te delen.

Het spijt ons zeer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Wij willen dat u weet dat de kwaliteit van onze diensten en de tevredenheid van onze klanten onze hoogste prioriteiten zijn.

We zullen een interne enquête houden. Met het oog hierop zou u ons per e-mail op quality-manager@valkliege.be meer informatie kunnen verstrekken die voor ons nuttig zou kunnen zijn.

Dank u bij voorbaat.

Het Management Team

Beoordeeld op 8 augustus 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Voldoende parking, wel te betalen.
Vriendelijk personeel. Toffe roof top bar en buitenbar. Het eten is er lekker als ook het ontbijt. De kamer is zeker in orde! Er was een frigo aanwezig met wat frisdranken en er was koffie en thee faciliteiten op de kamer. De ligging is ook goed.

Datum van verblijf: juli 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Beste gast,

Wij danken u hartelijk voor het delen van uw succesvolle ervaring en we zijn erg blij dat uw verblijf alles was wat u wenste.

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid weer in ons 4-sterren hotel te mogen verwelkomen.

Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Met vriendelijke groet
Het managementteam

Beoordeeld op 1 juli 2022

Wat een ellende!! We waren al twee keer eerder in dit hotel geweest en dat was heel goed bevallen dus deze keer weer naar dit hotel. We hadden deze keer gekozen voor een kamer met uitzicht op de Maas! Dat hadden we beter niet kunnen doen. We betalen extra voor het uitzicht maar dat kon me eigenlijk gestolen worden... Om 6.50 uur begonnen ze het beton van de voormalige parkeergarage te slopen. Ik kan je vertellen dat de herrie echt HEEL erg was! Natuurlijk kan het raam dicht en dat scheelt echt veel. Ook niet zo fijn was het terras beneden waar tot 's nachts 4.30 uur mensen gezellig hard met elkaar praten met daarbij ook muziek die tot het licht werd 's morgens te horen was. We kunnen het raam dichtdoen, maar ik ben gewend om met mijn raam open te slapen en dat ga ik voorlopig niet veranderen. We hebben hier dus echt extra voor betaald!!!!! Alleen maar ellende.
Het ontbijt is echt heel erg goed. Het enige dat ik nog mis is paté en filet Americain 😀
Waar ik me wel aan stoor is de (best wel harde) muziek die tijdens het ontbijt en het diner te horen is. Bijvoorbeeld tijdens het diner. Er zijn op dat moment ongeveer 30 mensen aanwezig die allemaal 50+ zijn!
Dit is n stukje van de playlist..
1. Drake- Massive
2. Dojo Cat- Vegas
3. Harry Styles- Late nigt talking
4 Lil nas X- Late to da Party
5. Lizzy- About Famn Time
Deze "muziek" is niet iets waar ik bekend mee ben maar ik wordt hier dus knettergek van. De overige drie dagen hebben we dus niet in het hotel gegeten terwijl op het eten niets was aan te merken. Deze k.t muziek klinkt dus de dag (en nacht) door het hele hotel. Dus ook in de gangen en de lift b.v.
Waarom niet een rustige muziek die de meeste mensen kunnen waarderen.
Misschien kom ik ooit nog terug maar erg waarschijnlijk is het niet.
Op de kamer, het bed en de badkamer is overigens niets aan te merken. De werkzaamheden buiten zijn natuurlijk maar tijdelijk en aan die rotmuziek is vast iets te doen. Dus: het is BIJNA GOED maar het kan VEEL BETER.

Datum van verblijf: juni 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2022

Beste klant,

Uw boodschap is gehoord. Er is speciale aandacht besteed aan de muzikale stijl, die in de toekomst gevarieerder zal zijn. Wat de werkzaamheden van het congrescentrum betreft, deze staan los van onze vestiging en de geluidsoverlast zou zeer binnenkort moeten ophouden.

Dit gezegd zijnde, danken wij u hartelijk voor uw bericht waaruit uw algemene tevredenheid blijkt. Het zal ons een genoegen zijn u bij een volgende gelegenheid in uitstekende omstandigheden te mogen verwelkomen,

Het management team.