2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 26/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 270
PricelineUS$ 271
TravelocityUS$ 270
Beoordeeld op 20 april 2022

Het ontbijt kost 36€ maar geen plaats voor hotelgasten daar ze zoveel volk van buitenaf binnen laten, personeel staat zelf met de handen in het haar naar de chaos te kijken. Heel lang wachten, als je eindelijk een stoel hebt kunnen bemachtigen aan een vuile tafel, aan het buffet. Heel veel rumoer door de drukte en het overvolle restaurant. Zijn geld niet waard, en zeker geen 36€ terwijl de kamers ook al zeer prijzig waren. De 2 de avond nog vuile handdoeken op de badkamer!

Datum van verblijf: april 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2022

Beste klant,

Dank u voor uw bericht dat onze aandacht trok. Het lijkt erop dat we slachtoffer zijn geworden van ons succes.

Een onderzoek heeft ons in staat gesteld stappen te ondernemen om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. We hebben bijvoorbeeld afspraken gemaakt over ontbijttijden.

Als u nog meer informatie met ons wilt delen, aarzel dan niet om een e-mail te sturen naar quality-manager@valkliege.be . We zullen blij zijn u te mogen verwelkomen zoals het hoort.

Het management team.

Beoordeeld op 18 april 2022

Bij aankomst in het hotel was het enorm druk wegens paasweekend maar toch konden we snel inchecken. De medewerkster aan de receptie was met honderd dingen tegelijk bezig maar toch was de uitleg correct en bleef ze zeer vriendelijk. Aangezien wij ook Frans spreken hebben we de talenkennis niet echt getest maar we begrijpen het ongenoegen van andere gasten als ze geen Engels of zo zouden kunnen spreken.

Onze kamer bevond zich op de 10de verdieping en was zeer ruim voor een standaard kamer te zijn. De douche in de badkamer was echt heerlijk en super eenvoudig te bedienen. Er was voldoende opbergruimte en de extra kussens waren aanwezig. Ook de badjassen waren in deze Van der Valk aanwezig en dat maakt het ontspannen gevoel op de kamer echt af. De minibar was eindelijk gevuld met meer dan enkel een flesje water wat zeker een plus was. Het aparte toilet is een super bonus waar zowel mijn man als ikzelf enorm blij mee zijn. De kamer was ook rustig gelegen en het grote tweepersoonsbed was heerlijk om in te slapen.

Het ontbijt was helaas zeer druk maar de keuze van beleg is ruim, ook van sappen en warme gerechten is de keuze royaal. De organisatie had wel beter gekund wegens de drukte sta je er allemaal wat op elkaar. Misschien een ruimere plaats voorzien om het buffet te stallen.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van de skybar of het restaurant omdat we in luik centrum zijn gaan eten maar wat ons wel opviel is dat de gerechten en de drank heel duur zijn en daarom hebben we er dan ook geen gebruik van gemaakt. Als we langs het restaurant en de brasserie liepen viel ons vooral op hoe druk het er wel was dus misschien ging onze beoordeling van 5/5 gezakt zijn naar een 4 of een 3.

Het zwembad was in orde maar wij hebben geen massage of een andere welness behandeling geboekt. Dus daar kunnen we geen beoordeling over schrijven.

Datum van verblijf: april 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw succesvolle ervaring en we zijn blij dat uw verblijf was zoals u wenste.

Wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid in ons 4-sterren hotel te mogen verwelkomen, zodat u van al onze diensten gebruik kunt maken.

Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.

Met vriendelijke groet
Het managementteam

Beoordeeld op 26 februari 2022

Het hotel ligt centraal, met parkeermogelijkheid en op loopafstand van het oude centrum. Het hotel heeft ook een zwembad, het was er rustig om 08.30. Ruime kamer, alles comfortabel en prima. Ontbijt ook goed. Nadeel: personeel werkzaam bij het ontbijt sprak uitsluitend Frans.
Het restaurant voor het diner was redelijk, vrij druk en tafels staan dicht op elkaar. Kwaliteit gemiddeld.
De skybar was gesloten ten tijde van mijn bezoek dus een drankje zat er niet meer in die avond.

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn blij met uw bezoek aan ons Congress Hotel in Luik.

We werken hard aan ons tweetaligheidsprobleem en we verbeteren ons voortdurend.

De Sky-Bar is voor het grote publiek geopend op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag vanaf 18 uur. We kijken er naar uit om u bij uw volgende bezoek te mogen verwelkomen.

Beste wensen,
Het managementteam

Beoordeeld op 27 december 2021 via mobiele applicatie

Personeel aan de receptie enkel Franstalig, had niet het gevoel van een warm onthaal, basis beleefdheid.
We vroegen naar de beschikbaarheid van een andere kamer, was geen probleem maar moest onmiddellijk afgerekend worden. We hebben 's middags geluncht, was OK maar de rekening op kamernummer was niet meer mogelijk omdat de kamer reeds afgerekend werd.
Bij aankomst reserveerden we 2 plaatsen voor een diner in het restaurant van het hotel. We kozen een 5 gangendiner en kregen het lauwe hoofdgerecht 4 uur nadat we gingen zitten. Op een originele manier werden we beleefd aan de deur gezet want het dessert kregen we in een kartonnen verpakking mee om op de kamer op te eten. Ik houd hier echt de teamleider voor verantwoordelijk want die rende voortdurend op een autoritaire wijze door de zaal met als enige doelstelling zoveel mogelijk tafeltjes te verkopen. Meer dan de maximum capaciteit dat personeel en de keuken aankunnen. Komt er nog bij dat de opgelegde regels mbt Covid 19 niet nageleefd werden (de afstand tussen de tafeltjes was duidelijk minder dan één meter en anders dan het personeel liep de teamleider regelmatig rond met het mondmasker onder zijn kin ipv bedekkend over mond en neus)
Waar wij eerder een ontspannen dag en avond voor ogen hadden beleefden wij deze als erg onaangenaam!
Regelmatig zijn wij klant bij Van der Valk maar dit hotel slaagt er naar mijn mening nog niet in de kwaliteitsnormen van Van der Valk te behalen.
Tip: ga eens kijken bij Van der Valk Selys Liege hoe het anders en veel beter kan!

Kamertip: Van der Valk Selys Liege!
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 8 november 2021

Wij verbleven in het hotel op zondag 31 oktober en maandag 1 november 2021.
> Wij waren echter niet tevreden over het logement bij jullie.
> Deze zaken zijn zeker geen **** sterren waard:
> - slordige en duidelijk niet-afgewerkte gang (zie foto’s in bijlage)
> - bij aankomst in de kamer was ons wc-papier een oude rol (papier was al gebruikt)
> - in de wellness : infraroodcabine —> elektrische kabels hangen onderaan los + mijn man heeft hem bovendien verbrand in deze cabine
> - ik had op voorhand een romantisch tafeltje in het restaurantje gevraagd, ook hier werd er nooit rekening mee gehouden (we zaten aan de trap), ook al was het me per mail beloofd
> - het duurde 45 min alvorens wij ons eerste glas wijn kregen
> Bij dit lezen begrijp je ongetwijfeld dat wij heel misnoegd zijn na ons verblijf.
> Ik wil bovenstaande eerst met jullie bespreken alvorens een recensie neer te schrijven.
> Ik hoor het graag hoe jullie dit gaan compenseren / vergoeden.

Datum van verblijf: november 2021