2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 185
Trip.comUS$ 193
eDreamsUS$ 185
Agoda.comUS$ 184
ZenHotels.com
Official Site
Beoordeeld op 27 december 2021 via mobiele applicatie

Personeel aan de receptie enkel Franstalig, had niet het gevoel van een warm onthaal, basis beleefdheid.
We vroegen naar de beschikbaarheid van een andere kamer, was geen probleem maar moest onmiddellijk afgerekend worden. We hebben 's middags geluncht, was OK maar de rekening op kamernummer was niet meer mogelijk omdat de kamer reeds afgerekend werd.
Bij aankomst reserveerden we 2 plaatsen voor een diner in het restaurant van het hotel. We kozen een 5 gangendiner en kregen het lauwe hoofdgerecht 4 uur nadat we gingen zitten. Op een originele manier werden we beleefd aan de deur gezet want het dessert kregen we in een kartonnen verpakking mee om op de kamer op te eten. Ik houd hier echt de teamleider voor verantwoordelijk want die rende voortdurend op een autoritaire wijze door de zaal met als enige doelstelling zoveel mogelijk tafeltjes te verkopen. Meer dan de maximum capaciteit dat personeel en de keuken aankunnen. Komt er nog bij dat de opgelegde regels mbt Covid 19 niet nageleefd werden (de afstand tussen de tafeltjes was duidelijk minder dan één meter en anders dan het personeel liep de teamleider regelmatig rond met het mondmasker onder zijn kin ipv bedekkend over mond en neus)
Waar wij eerder een ontspannen dag en avond voor ogen hadden beleefden wij deze als erg onaangenaam!
Regelmatig zijn wij klant bij Van der Valk maar dit hotel slaagt er naar mijn mening nog niet in de kwaliteitsnormen van Van der Valk te behalen.
Tip: ga eens kijken bij Van der Valk Selys Liege hoe het anders en veel beter kan!

Kamertip: Van der Valk Selys Liege!
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 8 november 2021

Wij verbleven in het hotel op zondag 31 oktober en maandag 1 november 2021.
> Wij waren echter niet tevreden over het logement bij jullie.
> Deze zaken zijn zeker geen **** sterren waard:
> - slordige en duidelijk niet-afgewerkte gang (zie foto’s in bijlage)
> - bij aankomst in de kamer was ons wc-papier een oude rol (papier was al gebruikt)
> - in de wellness : infraroodcabine —> elektrische kabels hangen onderaan los + mijn man heeft hem bovendien verbrand in deze cabine
> - ik had op voorhand een romantisch tafeltje in het restaurantje gevraagd, ook hier werd er nooit rekening mee gehouden (we zaten aan de trap), ook al was het me per mail beloofd
> - het duurde 45 min alvorens wij ons eerste glas wijn kregen
> Bij dit lezen begrijp je ongetwijfeld dat wij heel misnoegd zijn na ons verblijf.
> Ik wil bovenstaande eerst met jullie bespreken alvorens een recensie neer te schrijven.
> Ik hoor het graag hoe jullie dit gaan compenseren / vergoeden.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 oktober 2021

2 nachten verbleven in dit hotel de eerste avond lagen er nog haten van de vorige reiziger in bad en de tweede nacht was mijn fles martini bellini die ik had meegebracht verdwenen uit de frigo samen met nog een paar andere spullen die niet belangerijk waren daar een melding van gemaakt en bij het uichecken zouden ze me met mail,op de hoogte houden maar natuurlijk niks meer gehoord nu ging het maar om een fles Mertens’ maar wat verdwijnt er dan nog allemaal een schande gewoon

Datum van verblijf: oktober 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 20 oktober 2021

We hebben een heerlijk weekend gehad in Luik. De luxe kamer voldeed aan al onze verwachtingen. De beschrijving ervan op de website zijn accuraat. Woonkamer met apart tolet en een slaapkamer grenzend aan de forse badkamer. Alle utils waren aanwezig en we pasten met gemak samen in de jaccuzi. Daarnaast hadden we een mooi uitzicht op de rivier richting stad.

Kamertip: Hogere verdieping voor meer stilte.
Datum van verblijf: oktober 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste gast,

Het is een waar genoegen uw commentaar te lezen en u in ons midden te hebben mogen verwelkomen.

Wij danken u voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen,

Hoogachtend,
Het Management Team.

Beoordeeld op 27 september 2021

Propere kamers, modern, vriendelijk personeel. Mooi uitzicht en een goed restaurant. De skybar was iets de lawaaierig. De ligging is ideaal voor een citytrip in de stad Liège. Gelegen langs de Maas. Vrije parking maar men raadt aan de betalende parking te gebruiken!

Kamertip: Uitzicht aan de Maas is uiteraard duurder.
Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw complimenten! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Het managementteam