Gratis annuleren tot 28/05/22
Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Trip.com
PricelineUS$ 113
Official SiteUS$ 108
Hotels.comUS$ 110
Beoordeeld op 2 januari 2022

Datum van verblijf: december 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2022

Beoordeeld op 29 december 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: december 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 december 2021

Beoordeeld op 9 december 2021

Datum van verblijf: december 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2021

Beoordeeld op 25 november 2021

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 22 november 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: N’hésitez pas à prendre le petit déjeuner 😋. Parking payant disponible au pied de l’hôtel.
Datum van verblijf: augustus 2021