Official Site

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 14 november 2021

Kamertip: Zimmer zur Maas hin
Datum van verblijf: november 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2021

Beoordeeld op 31 oktober 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: Venez en semaine si vous le pouvez...
Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: Vous pouvez privilégier le parking extérieur qui lui sera gratuit...
Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde alleen