2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 19/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 20/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 93
Official SiteUS$ 89
PricelineUS$ 94
Beoordeeld op 11 oktober 2021

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 1 oktober 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: Vous pouvez privilégier le parking extérieur qui lui sera gratuit...
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 30 september 2021

Beoordeeld op 14 september 2021 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2021

Beoordeeld op 11 september 2021 via mobiele applicatie

Kamertip: Éviter d’y manger
Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2021