Gratis annuleren tot 28/05/22
Booking.comUS$ 113
Official SiteUS$ 108
Orbitz.com
Beoordeeld op 20 oktober 2021

We hebben een heerlijk weekend gehad in Luik. De luxe kamer voldeed aan al onze verwachtingen. De beschrijving ervan op de website zijn accuraat. Woonkamer met apart tolet en een slaapkamer grenzend aan de forse badkamer. Alle utils waren aanwezig en we pasten met gemak samen in de jaccuzi. Daarnaast hadden we een mooi uitzicht op de rivier richting stad.

Kamertip: Hogere verdieping voor meer stilte.
Datum van verblijf: oktober 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2021

Beste gast,

Het is een waar genoegen uw commentaar te lezen en u in ons midden te hebben mogen verwelkomen.

Wij danken u voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen,

Hoogachtend,
Het Management Team.

Beoordeeld op 27 september 2021

Propere kamers, modern, vriendelijk personeel. Mooi uitzicht en een goed restaurant. De skybar was iets de lawaaierig. De ligging is ideaal voor een citytrip in de stad Liège. Gelegen langs de Maas. Vrije parking maar men raadt aan de betalende parking te gebruiken!

Kamertip: Uitzicht aan de Maas is uiteraard duurder.
Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw complimenten! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Het managementteam

Beoordeeld op 24 juli 2021

Zeer mooi en goed gelegen hotel.
Prima service en uitstekende bediening in brasserie.
Evenwel viel de receptie tegen.
Geen enkel woordje uitleg over manier werken met de kaarten, over zwembad en over alles wat er reilt en zeilt..je moet alles zelf uitvissen en de andere gebruikers de weg wijzen…
Het eten in de brasserie was zeer lekker maar wel beperkte kaart.
Prijzen zijn evenwel zeer goed en niet duur

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Na de Corona periode weer een bezoek gebracht aan dit hotel. Kamer was wederom netjes en personeel is vriendelijk (jammer dat niemand Nederlands spreekt), ontbijt verliep ietwat chaotisch en was ook lastig om afstand van anderen te houden.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021

Aanrader, goede ligging aan de rand van het park La Boverie. Een stille en verzorgde kamer. Comfortabel groot bed, perfecte badkamer met regendouche. Gratis parkeren. Graag kom ik hier terug. Mooi hotel.

Kamertip: Zeer goede ligging.
Datum van verblijf: juni 2021