2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 83
Hotels.comUS$ 84
TravelocityUS$ 84
Beoordeeld op 27 september 2021

Propere kamers, modern, vriendelijk personeel. Mooi uitzicht en een goed restaurant. De skybar was iets de lawaaierig. De ligging is ideaal voor een citytrip in de stad Liège. Gelegen langs de Maas. Vrije parking maar men raadt aan de betalende parking te gebruiken!

Kamertip: Uitzicht aan de Maas is uiteraard duurder.
Datum van verblijf: september 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2021

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw complimenten! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Het managementteam

Beoordeeld op 24 juli 2021

Zeer mooi en goed gelegen hotel.
Prima service en uitstekende bediening in brasserie.
Evenwel viel de receptie tegen.
Geen enkel woordje uitleg over manier werken met de kaarten, over zwembad en over alles wat er reilt en zeilt..je moet alles zelf uitvissen en de andere gebruikers de weg wijzen…
Het eten in de brasserie was zeer lekker maar wel beperkte kaart.
Prijzen zijn evenwel zeer goed en niet duur

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 juli 2021 via mobiele applicatie

Na de Corona periode weer een bezoek gebracht aan dit hotel. Kamer was wederom netjes en personeel is vriendelijk (jammer dat niemand Nederlands spreekt), ontbijt verliep ietwat chaotisch en was ook lastig om afstand van anderen te houden.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021

Aanrader, goede ligging aan de rand van het park La Boverie. Een stille en verzorgde kamer. Comfortabel groot bed, perfecte badkamer met regendouche. Gratis parkeren. Graag kom ik hier terug. Mooi hotel.

Kamertip: Zeer goede ligging.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 21 juni 2021 via mobiele applicatie

De kamer die we toegewezen gekregen hadden was nr. 329. De airco deed het niet. Na een klacht kregen we snel een andere kamer toegewezen, nr. 307. Een service die ik zeer waardeer. Ook gegeten in het hotel, zoals we gewend zijn bij Van der Valk: uitstekend, value for money. De populairiteit van deze keten blijkt uit het feit dat dit hotel verreweg het drukste was van onze hele reis.
Let op dat er maar liefst vier mogelijkheden zijn om te parkeren. Voor het gebouw staande en kijkend naar de ingang:
Rechts boven, vrijelijk parkeren, als het congrescentrum in gebruik is kan je die wel vergeten.
Rechts in de kelder, een vrij oude zooi, gratis, toen wij er waren nauwelijks in gebruik.
Links boven achter slagboom. Gratis, beste keus, ticket halen bij de receptie. Exclusief Van der Valk.
Links benenden, exclusief Van der Valk, kosten 15 euro per dag.

Kamertip: Zie onder beoordeling.
Datum van verblijf: mei 2021