2 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 26/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27/08/22
Trip.com
Hotels.comUS$ 270
PricelineUS$ 271
TravelocityUS$ 270
Beoordeeld op 26 juni 2021

Aanrader, goede ligging aan de rand van het park La Boverie. Een stille en verzorgde kamer. Comfortabel groot bed, perfecte badkamer met regendouche. Gratis parkeren. Graag kom ik hier terug. Mooi hotel.

Kamertip: Zeer goede ligging.
Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 21 juni 2021 via mobiele applicatie

De kamer die we toegewezen gekregen hadden was nr. 329. De airco deed het niet. Na een klacht kregen we snel een andere kamer toegewezen, nr. 307. Een service die ik zeer waardeer. Ook gegeten in het hotel, zoals we gewend zijn bij Van der Valk: uitstekend, value for money. De populairiteit van deze keten blijkt uit het feit dat dit hotel verreweg het drukste was van onze hele reis.
Let op dat er maar liefst vier mogelijkheden zijn om te parkeren. Voor het gebouw staande en kijkend naar de ingang:
Rechts boven, vrijelijk parkeren, als het congrescentrum in gebruik is kan je die wel vergeten.
Rechts in de kelder, een vrij oude zooi, gratis, toen wij er waren nauwelijks in gebruik.
Links boven achter slagboom. Gratis, beste keus, ticket halen bij de receptie. Exclusief Van der Valk.
Links benenden, exclusief Van der Valk, kosten 15 euro per dag.

Kamertip: Zie onder beoordeling.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 mei 2021 via mobiele applicatie

Uit nieuwsgierigheid een nachtje geboekt in dit hotel. Het was een aangename verrassing.Heel mooi hotel langs de Maas in Luik. Vriendelijk personeel . Ondanks ze geen nederlands spraken waren ze toch behulpzaam in het engels.Mooie uitvalsbasis om de stad Luik te verkennen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

Mooi nieuw hotel wat buiten het centrum van Luik. De kamer was absoluut netjes en ruim, mooie badkamer, uitstekende douche. Ontbijtbuffet ook lekker en uitgebreid. De service vond ik echter wel wat tegenvallen. De informatie die we aan de balie kregen was werkelijk minimaal. Geen plaats meer in het restaurant, pech... Ook weinig leuke eetgelegenheid in de buurt. Geen roomservice meer na 22u. Zo werd er ook niet geïnformeerd over parkeren. Op voorhand wisten we wel dat buiten parkeren gratis was, en binnen betalend. De auto is buiten blijven staan, maar we vonden de auto helaas terug met ingeslagen achterruit. Bleek achteraf pas dat het sterk afgeraden werd om op parking naast het hotel de auto achter te laten. Hadden we dat geweten...

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 8 april 2021 via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig naar Valk hotels, wij zijn over het grotendeels tevreden. Was wat twijfel met Covid, maar we hebben het toch gedaan.
Welkomsdrank werd op de kamer aangeleverd, eveneens ook het drie gangen menu. Voor ons was de tijdspanne in orde. Ontbijt was aan buffet en op te eten in de kamer. Was ook eens iets nieuws.
Er is gratis parking bovengronds, voor mij ook een pluspunt.
Kamer was degelijk!

Datum van verblijf: april 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie evaluatie en uw opmerkingen die uw perfecte tevredenheid weergeven. We zullen heel blij zijn u zo snel mogelijk te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Het managementteam