Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 85
Hotels.comUS$ 83
FindHotelUS$ 86
Beoordeeld op 21 juni 2021 via mobiele applicatie

De kamer die we toegewezen gekregen hadden was nr. 329. De airco deed het niet. Na een klacht kregen we snel een andere kamer toegewezen, nr. 307. Een service die ik zeer waardeer. Ook gegeten in het hotel, zoals we gewend zijn bij Van der Valk: uitstekend, value for money. De populairiteit van deze keten blijkt uit het feit dat dit hotel verreweg het drukste was van onze hele reis.
Let op dat er maar liefst vier mogelijkheden zijn om te parkeren. Voor het gebouw staande en kijkend naar de ingang:
Rechts boven, vrijelijk parkeren, als het congrescentrum in gebruik is kan je die wel vergeten.
Rechts in de kelder, een vrij oude zooi, gratis, toen wij er waren nauwelijks in gebruik.
Links boven achter slagboom. Gratis, beste keus, ticket halen bij de receptie. Exclusief Van der Valk.
Links benenden, exclusief Van der Valk, kosten 15 euro per dag.

Kamertip: Zie onder beoordeling.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 mei 2021 via mobiele applicatie

Uit nieuwsgierigheid een nachtje geboekt in dit hotel. Het was een aangename verrassing.Heel mooi hotel langs de Maas in Luik. Vriendelijk personeel . Ondanks ze geen nederlands spraken waren ze toch behulpzaam in het engels.Mooie uitvalsbasis om de stad Luik te verkennen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 20 mei 2021

Mooi nieuw hotel wat buiten het centrum van Luik. De kamer was absoluut netjes en ruim, mooie badkamer, uitstekende douche. Ontbijtbuffet ook lekker en uitgebreid. De service vond ik echter wel wat tegenvallen. De informatie die we aan de balie kregen was werkelijk minimaal. Geen plaats meer in het restaurant, pech... Ook weinig leuke eetgelegenheid in de buurt. Geen roomservice meer na 22u. Zo werd er ook niet geïnformeerd over parkeren. Op voorhand wisten we wel dat buiten parkeren gratis was, en binnen betalend. De auto is buiten blijven staan, maar we vonden de auto helaas terug met ingeslagen achterruit. Bleek achteraf pas dat het sterk afgeraden werd om op parking naast het hotel de auto achter te laten. Hadden we dat geweten...

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 8 april 2021 via mobiele applicatie

Wij gaan regelmatig naar Valk hotels, wij zijn over het grotendeels tevreden. Was wat twijfel met Covid, maar we hebben het toch gedaan.
Welkomsdrank werd op de kamer aangeleverd, eveneens ook het drie gangen menu. Voor ons was de tijdspanne in orde. Ontbijt was aan buffet en op te eten in de kamer. Was ook eens iets nieuws.
Er is gratis parking bovengronds, voor mij ook een pluspunt.
Kamer was degelijk!

Datum van verblijf: april 2021
Marco Wohrmann, Owner van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2021

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie evaluatie en uw opmerkingen die uw perfecte tevredenheid weergeven. We zullen heel blij zijn u zo snel mogelijk te mogen verwelkomen. Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Het managementteam

Beoordeeld op 22 februari 2021 via mobiele applicatie

Ik kom geregeld naar dit hotel en ben altijd zeer tevreden met de service.
Het is er altijd gezellig druk maar het eten en de bediening zijn top.
Deze keer is het echter zeer flauwe service. Mijn zoon was er het voorbije week end en had er reeds zijn beklag over gemaakt maar ik kon hem amper geloven... Hij had een 3 gangen menu besteld... Het eerste gerecht kwam 50min te laat na enkele telefoontjes... Het hoofdgerecht was verkeerd... Bij het vlees was de saus vergeten en tegen de tijd dat deze kwam, was het vlees al koud...
Vandaag, maandag 22 februari, ben ik eveneens in het hotel en heb ik ook een 3 gangen menu besteld... Ik belde rond 17h45 om de bestelling door te geven... Na 2 telefoontjes, heb ik 1h later mijn voorgerecht gekregen... Na nog 2 telefoontjes heb ik om 20h15 mijn hoofdgerecht gekregen... 1,5h voor 2 gerechten..we zijn inmiddels bijna 21h en ik wacht nog op het dessert.... 3h voor een 3 gangen menu...op een weekdag ...
Ik vind de meeste vandervalk hotels top qua prijs /kwaliteit maar dit vind ik een hotel met zo n standing onwaardig....

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Marco Wohrmann, Propriétaire van Van Der Valk Congres Hotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2021

Beste klant,

Wij hebben uw e-mail ontvangen betreffende uw verblijf in ons hotel. Het hield al onze aandacht vast en wij danken u voor deze preciseringen die u de moeite nam om ons over te brengen. Wat u beschrijft komt in geen enkel opzicht overeen met onze gewoonten...

Wat de omstandigheden ook zijn, al onze middelen worden ingezet om onze klanten tevreden te stellen. Uw opmerkingen worden momenteel een voor een behandeld en wij zullen hier niet in detail treden. Maar bijvoorbeeld de levering van gerechten aan de zaal is een bijzonder complexe discipline, rekening houdend met de afstand tot de keukens, het relatief kleine aantal liften omdat die daar niet voor ontworpen zijn, in combinatie met de drukte tijdens deze feestperiode... Al onze personeelsleden zijn flexibel en worden met de dag beter in deze veelheid van nieuwe situaties. Ons belangrijkste doel is onze klanten volledig tevreden te stellen.

Het ligt voor de hand dat in bijzondere perioden en situaties, zoals die waarin wij verkeren, bepaalde punten aan onze waakzaamheid ontsnappen, hetgeen onvermijdelijk leidt tot meer of minder ontevredenheid bij sommige van onze cliënten. Het is duidelijk dat u meerdere malen bent getroffen en dat spijt ons oprecht.

Wij begrijpen uw teleurstelling heel goed en stellen voor dat u rechtstreeks contact met ons opneemt via het e-mailadres quality-manager@valkliege.be. Wij hopen u spoedig in betere omstandigheden te kunnen verwelkomen, wij verzoeken u, geachte klant, onze meest voorname groeten te doen.

Het management team.