Beste klant,
Wij hebben uw e-mail ontvangen betreffende uw verblijf in ons hotel. Het hield al onze aandacht vast en wij danken u voor deze preciseringen die u de moeite nam om ons over te brengen. Wat u beschrijft komt in geen enkel opzicht overeen met onze gewoonten...
Wat de omstandigheden ook zijn, al onze middelen worden ingezet om onze klanten tevreden te stellen. Uw opmerkingen worden momenteel een voor een behandeld en wij zullen hier niet in detail treden. Maar bijvoorbeeld de levering van gerechten aan de zaal is een bijzonder complexe discipline, rekening houdend met de afstand tot de keukens, het relatief kleine aantal liften omdat die daar niet voor ontworpen zijn, in combinatie met de drukte tijdens deze feestperiode... Al onze personeelsleden zijn flexibel en worden met de dag beter in deze veelheid van nieuwe situaties. Ons belangrijkste doel is onze klanten volledig tevreden te stellen.
Het ligt voor de hand dat in bijzondere perioden en situaties, zoals die waarin wij verkeren, bepaalde punten aan onze waakzaamheid ontsnappen, hetgeen onvermijdelijk leidt tot meer of minder ontevredenheid bij sommige van onze cliƫnten. Het is duidelijk dat u meerdere malen bent getroffen en dat spijt ons oprecht.
Wij begrijpen uw teleurstelling heel goed en stellen voor dat u rechtstreeks contact met ons opneemt via het e-mailadres quality-manager@valkliege.be. Wij hopen u spoedig in betere omstandigheden te kunnen verwelkomen, wij verzoeken u, geachte klant, onze meest voorname groeten te doen.
Het management team.