Gratis annuleren tot 01/07/22
Official SiteUS$ 95
PricelineUS$ 95
getaroom.comUS$ 109
Beoordeeld op 18 augustus 2019

Hotel gelegen vlak bij de autosnelweg in Herstal en makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer Bus 76 Luik - Herstal Halte "Rue Hurbise" uitstappen. (volg de reisplanner op de app. van de busmaatschappij "TEC") verkopen GEEN buskaartjes , op de bus betaal je iets meer. Je kan wel een NMBS Mobib kaart opladen aan de automaten in de stad.Ruime kamers met sofa gedeelte en badkamer met bad douche . Koffie-thee faciliteiten gratis parkeren en wellness gedeelte met groot binnen zwembad , 2 sauna's ; stoombad , fitness, whirpool . Apart buiten zwembad met ligzetels. Honden toegelaten 15 euro. er is ook een een shoppingsplein in herstal met tal van grote warenhuizen en eetgelegenheden Pizza hut, Quick , Lunch Garden enz... Verlaat het hotel Rue Hurbise langs rechts op een kleine kruising naar links en dan de tunnel onder autosnelweg nemen tot het shoppingsplein.

Datum van verblijf: augustus 2019
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019

Geachte klant,

We danken U voor uw leuke reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn.
Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Het is niet mogelijk om in Wallonië vooraf het busticket te kopen.
De TEC staat deze service niet toe.
Dit is niet de schuld van het hotel.

Beoordeeld op 2 augustus 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel vlakbij snelweg.
Kamers ruim, maar voor 4 sterren mogen wel eens gerenoveerd worden ., hebben hun beste tijd gehad .
Geen airco aanwezig , wat betekent zweten tijdens warme dagen !
Ruime parking .
Dinner is ok , lekker en voldoende .
Ontbijt laat wel te wensen over .
Roereieren die nog lopende en niet gebakken zijn ( geen echte eieren maar uit flessen ) en het spek eveneens niet gebakken maar enkel in een bak zijn gegooid .
Zeker geen 4 sterren waard .

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Dear guest,

On behalf of all staff and management here at Globales POST & WELLNESS HOTEL, we would like to thank you for taking time to share your experience with us.

We assure you, that we do take all customer feedback seriously.
We have already discussed your comments with the relevant members of our team and we will work together improving all the areas you have mentioned.

Our priority is guest satisfaction and our Manager works very hard to try to achieve it.

Best regards,

Julie - Front Office Manager

Beoordeeld op 5 juni 2019

na 4jr weer een bezoekje gebracht altijd prettig om daar terug te komen,heerlijk gezwommen dezelfde kamer op de 1ste etage en als ik een minpuntje moet noemen de badkamers zijn wel aan vernieuwing toe vooral voor iets oudere, in bad stappen om te douchen , kapotte douchestang en veel roestplekken en de voegen van de tegels erg smerig, jammer. Wel een welkomsdrankje bij binnenkomst .

Kamertip: Kamers wel een beetje gehorig.
Datum van verblijf: mei 2019
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Geachte klant,

We danken U voor uw leuke reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

We houden rekening met uw opmerkingen over de badkamer.
We sturen uw opmerkingen door aan het management.

Beoordeeld op 5 mei 2019

Het onthaal was zeer hartelijk. Dame deed de moeite ons te onthalen in het NL. Ontbijt was oké: buffetvorm met spek, eitjes, yoghurtjes, verschillende soorten broodjes, divers aanbod aan beleg, choco, ...
Het avondeten was dan weer een enorm tegenvaller: we werden in een aparte zaal gezet die minder gezellig was dan het restaurant zelf. Het buffet zelf liet te wensen over: droge hamburgers, warme parmaham die fris had moeten zijn, diepvriesfrietjes, weinig verschillende soorten groenten, ... De bediening was tijdens het diner minder toegankelijk waardoor bijv. drinken bestellen moeilijk was.

De wellness was oké: sauna, jacuzzi, zwembad, ...Jammer wel dat er niet erg streng wordt toegekeken op de leeftijdsgrenzen. Wij gingen bewust na 17u zodat er geen -16-jarigen zouden zijn. Dit was niet het geval, wat toch wel voor een minder ontspannen gevoel zorgde. Qua hygiëne kan het in de wellness zeker nog beter: kleine miertjes die rondkruipen op de vloer in de sauna, oude verroeste karren om materiaal voor het zwembad op te bergen, ...

Onze kamer viel zeker in de smaak en stemt overeen met de foto's de op de website: een ruim bed, koelkast, voldoende spiegels, ...De badkamer was eerder klein. De douche zou dringend een thermostatische kraan mogen krijgen en een betere / krachtigere douchekop.

Algemene gezien kijken wij terug op een aangenaam verblijf met vriendelijk personeel, vooral aan het onthaal. Prijs-kwaliteit was het zeker oké (op uitzondering van het avondeten).

Datum van verblijf: mei 2019
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Geachte klant,

We danken U voor uw reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

We houden rekening met uw opmerkingen over het diner en het wellnesscentrum.
We sturen uw opmerkingen door aan het management.

Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel vlakbij autosnelweg .
Vriendelijk onthaal aan receptie.
Grote parking aan hotel .
Kamers voldoende ruim , maar wel geen airco voor 4 sterren hotel
Matrassen zeer zacht wat ik persoonlijk onaangenaam vindt .
Dinner ok , maar ontbijt laat zeer te wensen over .
Bij ontbijt is er behoorlijke keuze , maar alles zag er niet verzorgt en vers uit .
De kaas en vleesproducten lagen er verschrompeld en niet vers bij , evenals het spek en de roereieren dat ongebakken in een pot was gegooid .
Wat kamer betreft ok maar eten een zeer onvoldoende .
Prijs kwaliteit zeker niet correct .

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Gooie dag Yvesa578,

We zijn verwonderd dat ons onbijt niet aan u smaak heeft voldaan.
Het is een van de beste van de provincie en het buffet word ter plaats klaargemaakt. So is het ook voor het gebak, bacon, eiren, tomaten, worsten, vruchten en groeten.
We begrijpen dus u klacht niet.

Wat de kamers betreft, al onze matrassen ziin niew.

We raden u aan om contact op te neemen met het hoteldirectie, Mevrouw Beatriz Sáinz Blomeier, op volgend adres dir. posthotel@hotelesglobales.com of op het telefoonnummer 0475620174.

Het is met plezier dat we u opnieuw uitnodigen voor het ontbijt, zodat u het opnieuw kunt evalueren en ons uw mening kunt geven.