Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
US$ 162
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 26/08/22
Booking.com
US$ 163
Aanbieding bekijken
Agoda.com
US$ 135
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 25/08/22
Hotels.comUS$ 162
TravelocityUS$ 162
getaroom.comUS$ 177
alle 15 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (481)
Beoordelingen filteren
481 resultaten
Waardering van reizigers
66
164
135
57
59
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
66
164
135
57
59
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 481 beoordelingen
Beoordeeld op 7 april 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel vlakbij autosnelweg .
Vriendelijk onthaal aan receptie.
Grote parking aan hotel .
Kamers voldoende ruim , maar wel geen airco voor 4 sterren hotel
Matrassen zeer zacht wat ik persoonlijk onaangenaam vindt .
Dinner ok , maar ontbijt laat zeer te wensen over .
Bij ontbijt is er behoorlijke keuze , maar alles zag er niet verzorgt en vers uit .
De kaas en vleesproducten lagen er verschrompeld en niet vers bij , evenals het spek en de roereieren dat ongebakken in een pot was gegooid .
Wat kamer betreft ok maar eten een zeer onvoldoende .
Prijs kwaliteit zeker niet correct .

Datum van verblijf: april 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank yvesa578
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2019

Gooie dag Yvesa578,

We zijn verwonderd dat ons onbijt niet aan u smaak heeft voldaan.
Het is een van de beste van de provincie en het buffet word ter plaats klaargemaakt. So is het ook voor het gebak, bacon, eiren, tomaten, worsten, vruchten en groeten.
We begrijpen dus u klacht niet.

Wat de kamers betreft, al onze matrassen ziin niew.

We raden u aan om contact op te neemen met het hoteldirectie, Mevrouw Beatriz Sáinz Blomeier, op volgend adres dir. posthotel@hotelesglobales.com of op het telefoonnummer 0475620174.

Het is met plezier dat we u opnieuw uitnodigen voor het ontbijt, zodat u het opnieuw kunt evalueren en ons uw mening kunt geven.

Met vriendelijke groeten.

Julie
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Na een uur wachten krijg een kaart die bestaat uit een klembord met een aantal losse blaadjes. Verschillend en rommelig.
Na weer een uur wachten krijg je dan je eten.
Personeel spreekt geen engels/Nederlands. Te weinig personeel op te veel hotel gasten.
Zeer matig allemaal.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank Danielle V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Geachte Mevrouw Danielle,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Excuseer ons opnieuw voor de wachttijd in het restaurant.

Met vriendelijke groeten.

Voor het Globales Post Hotel & Wellness team
Nicolas THONARD
Front Office Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel in nabijheid van snelweg .
Op nog 10km van Luik centrum en 15 km van Luchthaven Luik
4 sterren hotel maar eerder een 2 sterren waard .
Ruime maar verouderde kamer .
Kan een renovatie gebruiken !
Geen airco op kamers wat wel een must moet zijn voor een 4 sterren hotel .
Kamerprijzen zijn zeer hoog voor de geleverde kwaliteit .
Toch wel een tegenvaller .
Daar het zo warm is op kamer moet venster open en dan zit kamer vol met muggen en andere ongedierte .
Personeel wel vriendelijk en behulpzaam .

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank yvesa578
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Geachte Meneer Yves,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

We bevinden ons momenteel in de renovatiefase en onze bezettingsgraad laat ons niet toe om zo snel te bewegen als verwacht.

U moet ook weten dat airco geen verplicht criterium is in een viersterrenhotel in het Waalse Gewest.

Met vriendelijke groeten.

Nicolas Thonard
Front Office Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Vanaf het moment dat men uit de lift stapt naar de kamers valt er een geweldige hitte op jou. Geen airco op de kamers! In deze tijd. Er stond wel een ventilator en het raam stond open. Bijgevolg sta je 's anderendaags op, niet geslapen en hebben de muggen hun werk gedaan.
Vanwaar komen die 4sterren vandaan?

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank _myriam_de_cock
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018


Geachte Myriam de cock,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Weet dat onze hotel voldoet aan alle normen die worden opgelegd door het Wallonie voor de 4 sterren.

Met vriendelijke groeten.

Nicolas Thonard
Front Office Assistant

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is een verouderd hotel.
Bedden waren prima. Maar de douche was vreselijk en de hele badkamer onder get water na het douche. Kalkaanslag in de wc erg vies. Geen airco waardoor het niet uit tehouden was met slapen. Was nog warmer als buiten in de avond.
Binnen Zwembad was prima. Maar de stoom rook heel erg muf en niet fris... buiten zwembad was viezig... wij vroegen ons af hoe ze aan de 4sterren kwamen

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Niels L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Geachte Meneer Niels,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.

Nicolas Thonard
Receptie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken