Gratis annuleren tot 19/08/22
PricelineUS$ 97
Official SiteUS$ 92
getaroom.comUS$ 107
Beoordeeld op 2 november 2018 via mobiele applicatie

Na een uur wachten krijg een kaart die bestaat uit een klembord met een aantal losse blaadjes. Verschillend en rommelig.
Na weer een uur wachten krijg je dan je eten.
Personeel spreekt geen engels/Nederlands. Te weinig personeel op te veel hotel gasten.
Zeer matig allemaal.

Datum van verblijf: november 2018
Hoteles-Globales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2018

Geachte Mevrouw Danielle,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Excuseer ons opnieuw voor de wachttijd in het restaurant.

Voor het Globales Post Hotel & Wellness team
Nicolas THONARD

Beoordeeld op 11 september 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel in nabijheid van snelweg .
Op nog 10km van Luik centrum en 15 km van Luchthaven Luik
4 sterren hotel maar eerder een 2 sterren waard .
Ruime maar verouderde kamer .
Kan een renovatie gebruiken !
Geen airco op kamers wat wel een must moet zijn voor een 4 sterren hotel .
Kamerprijzen zijn zeer hoog voor de geleverde kwaliteit .
Toch wel een tegenvaller .
Daar het zo warm is op kamer moet venster open en dan zit kamer vol met muggen en andere ongedierte .
Personeel wel vriendelijk en behulpzaam .

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde voor zaken
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Geachte Meneer Yves,

We danken U voor uw reactie.

We bevinden ons momenteel in de renovatiefase en onze bezettingsgraad laat ons niet toe om zo snel te bewegen als verwacht.

U moet ook weten dat airco geen verplicht criterium is in een viersterrenhotel in het Waalse Gewest.

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Vanaf het moment dat men uit de lift stapt naar de kamers valt er een geweldige hitte op jou. Geen airco op de kamers! In deze tijd. Er stond wel een ventilator en het raam stond open. Bijgevolg sta je 's anderendaags op, niet geslapen en hebben de muggen hun werk gedaan.
Vanwaar komen die 4sterren vandaan?

Datum van verblijf: juli 2018
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Geachte Myriam de cock,

We danken U voor uw reactie.

Weet dat onze hotel voldoet aan alle normen die worden opgelegd door het Wallonie voor de 4 sterren.

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is een verouderd hotel.
Bedden waren prima. Maar de douche was vreselijk en de hele badkamer onder get water na het douche. Kalkaanslag in de wc erg vies. Geen airco waardoor het niet uit tehouden was met slapen. Was nog warmer als buiten in de avond.
Binnen Zwembad was prima. Maar de stoom rook heel erg muf en niet fris... buiten zwembad was viezig... wij vroegen ons af hoe ze aan de 4sterren kwamen

Datum van verblijf: juli 2018
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Geachte Meneer Niels,

We danken U voor uw reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Receptie

Beoordeeld op 4 april 2018

Vriendelijk personeel.
De eerste dag was heel druk, (groep buitenlandse toeristen)
Het uitgebreid (luxe-)ontbijt was heel lekker, mooie ruimte : gezellig tafelen met zicht op het buitenzwembad. (in maart uiteraard te koud, maar is ongetwijfeld leuk bij warm weer, de zetels geven kleur, mooi terras. Onze kamer was heel dicht bij het binnenzwembad, ideale temperatuur.In de badkamer : douchegel, shampoo e.a. Waterkoker op de kamer.
Helaas lag er overal veel stof en waren er loshangende gordijnen.

Kamertip: Onze rustige kamer op de benedenverdieping was OK. Geniet van het super-ontbijtbuffet en maak zeker een duik in het zwembad!!
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Geachte Tine B,

Voor het team van Hoteles Globales Post Hotel en Wellness,