Gratis annuleren tot 19/08/22
Official SiteUS$ 92
PricelineUS$ 101
getaroom.comUS$ 105
Beoordeeld op 3 augustus 2018

Vanaf het moment dat men uit de lift stapt naar de kamers valt er een geweldige hitte op jou. Geen airco op de kamers! In deze tijd. Er stond wel een ventilator en het raam stond open. Bijgevolg sta je 's anderendaags op, niet geslapen en hebben de muggen hun werk gedaan.
Vanwaar komen die 4sterren vandaan?

Datum van verblijf: juli 2018
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Geachte Myriam de cock,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Weet dat onze hotel voldoet aan alle normen die worden opgelegd door het Wallonie voor de 4 sterren.

Front Office Assistant

Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is een verouderd hotel.
Bedden waren prima. Maar de douche was vreselijk en de hele badkamer onder get water na het douche. Kalkaanslag in de wc erg vies. Geen airco waardoor het niet uit tehouden was met slapen. Was nog warmer als buiten in de avond.
Binnen Zwembad was prima. Maar de stoom rook heel erg muf en niet fris... buiten zwembad was viezig... wij vroegen ons af hoe ze aan de 4sterren kwamen

Datum van verblijf: juli 2018
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2018

Geachte Meneer Niels,

We danken U voor uw reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Beoordeeld op 4 april 2018

Vriendelijk personeel.
De eerste dag was heel druk, (groep buitenlandse toeristen)
Het uitgebreid (luxe-)ontbijt was heel lekker, mooie ruimte : gezellig tafelen met zicht op het buitenzwembad. (in maart uiteraard te koud, maar is ongetwijfeld leuk bij warm weer, de zetels geven kleur, mooi terras. Onze kamer was heel dicht bij het binnenzwembad, ideale temperatuur.In de badkamer : douchegel, shampoo e.a. Waterkoker op de kamer.
Helaas lag er overal veel stof en waren er loshangende gordijnen.

Kamertip: Onze rustige kamer op de benedenverdieping was OK. Geniet van het super-ontbijtbuffet en maak zeker een duik in het zwembad!!
Datum van verblijf: april 2018
  • Reistype: Reisde alleen
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2018

Geachte Tine B,

Voor het team van Hoteles Globales Post Hotel en Wellness,

Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima met een mooie ligging. Het avond eten was niet overdreven goed maar daar was de prijs ook naar. Lekker ontbeten, lekker brood en voldoende keus. Het welness gedeelte niet groot, maar leuk dat het er bij zit. Na 3 uurtjes is het ook goed geweest. Mensen zijn gastvrij. Lekker even een nachtje weg.

Datum van verblijf: februari 2018
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2018

Geachte Klant JeWo90,

We danken U voor uw reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Voor Globales Post Hotel & Wellness,

Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Wij komen al jaren naar dit hotel.
Het is de eerste keer dat we zoveel moesten betalen en ik vond de kamer minder dan andere jaren.
Ook kregen we geen setje met producten meer.
Het ontbijtbuffet was wel meer uitgebreid en heel goed in orde.
Ook de wellness was zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: november 2017
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Audrey Gilson
Front Office Manager