Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (409)
Beoordelingen filteren
409 resultaten
Waardering van reizigers
58
149
117
50
35
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
58
149
117
50
35
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 409 beoordelingen
Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is prima met een mooie ligging. Het avond eten was niet overdreven goed maar daar was de prijs ook naar. Lekker ontbeten, lekker brood en voldoende keus. Het welness gedeelte niet groot, maar leuk dat het er bij zit. Na 3 uurtjes is het ook goed geweest. Mensen zijn gastvrij. Lekker even een nachtje weg.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
1  Bedank JeWo90
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Geachte Klant JeWo90,

We danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.

Voor Globales Post Hotel & Wellness,

Nicolas Thonard
Receptie

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 december 2017 via mobiele applicatie

Wij komen al jaren naar dit hotel.
Het is de eerste keer dat we zoveel moesten betalen en ik vond de kamer minder dan andere jaren.
Ook kregen we geen setje met producten meer.
Het ontbijtbuffet was wel meer uitgebreid en heel goed in orde.
Ook de wellness was zeker de moeite waard.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
1  Bedank Helena V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2017

We moesten 15 min wachten opdat we konden bestellen. Het hoofdgerecht was maar nipt genoeg, al was het dessert echt wel lekker. we moesten met een bon van groupon enkel de drank betalen, en een cola en een plat watertje kostte maar liefst 7 euro nog.
de welness was klein, maar er was niet veel volk. al bij al wel veel gekregen voor de bon, al was onze eerste indruk bij het eten wel slecht.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank nelesak92
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 april 2017

we verbleven 2 nachten
toen we toekwamen bleek de bancontact "raar" te doen; onze kaart, tijdelijk geweigerd maar bij controle op de kamer was het bedrag WEL van de rekening
receptie probeert wel Nederlands te praten maar gaat toch over op Engels
de lift was "out of order" dus naar de 2e verdieping met je valiezen, niet leuk
bij het ontbijt één van de 2 koffie zetten... "out of order", dus constant file aan de koffie machine
bij het wellness, in het turks stoombad, stank, te wijten aan slecht onderhoud?
zwembadwater wel lekker warm
in de kamer: lade defect; (zie foto)
met een balk op de frigo wordt de bureau opgehouden (zie foto)
in de badkamer, schimmel aan plafond (zie foto), douchewand blijft niet dicht (zie foto) en er is roest/schimmel aan de douchedeur (foto)

Verbleef: april 2017
1  Bedank Nico_Verbeke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Geachte Meneer Verbeke,

we danken U voor uw reactie.
Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 april 2017 via mobiele applicatie

Prima verblijf in een degelijk hotel. Vriendelijk personeel en restaurant is oké, maar zou er zeker niet elke dag gaan eten. Ontbijt is prima, had iets uitgebreider gemogen. Kamers zijn schoon en degelijk.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
1  Bedank Fred H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Fred,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken