92 US$
Besparingsmelding! 21% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 21% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 116 US$ per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
84 US$
78 US$
Priceline
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 102 US$ per nacht.

Eurotel(Luik)
81 US$
Zie aanbieding
Liege Youth Hostel(Luik)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
71 US$
  • Inclusief ontbijt
190 US$
181 US$
  • Zwembad
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is prima met een mooie ligging. Het avond eten was niet overdreven goed maar daar was de prijs ook naar. Lekker ontbeten, lekker brood en voldoende keus. Het welness gedeelte niet groot, maar leuk dat het er bij zit. Na 3 uurtjes is het ook goed geweest. Mensen zijn gastvrij. Lekker even een nachtje weg.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2018

Geachte Klant JeWo90,

We danken U voor uw reactie.

Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Voor Globales Post Hotel & Wellness,

Nicolas Thonard
Receptie

3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren naar dit hotel.
Het is de eerste keer dat we zoveel moesten betalen en ik vond de kamer minder dan andere jaren.
Ook kregen we geen setje met producten meer.
Het ontbijtbuffet was wel meer uitgebreid en heel goed in orde.
Ook de wellness was zeker de moeite waard.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

14 augustus 2017 beoordeeld

We moesten 15 min wachten opdat we konden bestellen. Het hoofdgerecht was maar nipt genoeg, al was het dessert echt wel lekker. we moesten met een bon van groupon enkel de drank betalen, en een cola en een plat watertje kostte maar liefst 7 euro nog.
de welness was klein, maar er was niet veel volk. al bij al wel veel gekregen voor de bon, al was onze eerste indruk bij het eten wel slecht.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Geachte klant,

17 april 2017 beoordeeld

we verbleven 2 nachten
toen we toekwamen bleek de bancontact "raar" te doen; onze kaart, tijdelijk geweigerd maar bij controle op de kamer was het bedrag WEL van de rekening
receptie probeert wel Nederlands te praten maar gaat toch over op Engels
de lift was "out of order" dus naar de 2e verdieping met je valiezen, niet leuk
bij het ontbijt één van de 2 koffie zetten... "out of order", dus constant file aan de koffie machine
bij het wellness, in het turks stoombad, stank, te wijten aan slecht onderhoud?
zwembadwater wel lekker warm
in de kamer: lade defect; (zie foto)
met een balk op de frigo wordt de bureau opgehouden (zie foto)
in de badkamer, schimmel aan plafond (zie foto), douchewand blijft niet dicht (zie foto) en er is roest/schimmel aan de douchedeur (foto)

Verbleef: april 2017
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Geachte Meneer Verbeke,

11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verblijf in een degelijk hotel. Vriendelijk personeel en restaurant is oké, maar zou er zeker niet elke dag gaan eten. Ontbijt is prima, had iets uitgebreider gemogen. Kamers zijn schoon en degelijk.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Fred,