Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (398)
Beoordelingen filteren
398 resultaten
Waardering van reizigers
55
147
114
48
34
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
55
147
114
48
34
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 398 beoordelingen
3 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren naar dit hotel.
Het is de eerste keer dat we zoveel moesten betalen en ik vond de kamer minder dan andere jaren.
Ook kregen we geen setje met producten meer.
Het ontbijtbuffet was wel meer uitgebreid en heel goed in orde.
Ook de wellness was zeker de moeite waard.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
1  Bedank Helena V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 december 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 augustus 2017 beoordeeld

We moesten 15 min wachten opdat we konden bestellen. Het hoofdgerecht was maar nipt genoeg, al was het dessert echt wel lekker. we moesten met een bon van groupon enkel de drank betalen, en een cola en een plat watertje kostte maar liefst 7 euro nog.
de welness was klein, maar er was niet veel volk. al bij al wel veel gekregen voor de bon, al was onze eerste indruk bij het eten wel slecht.

  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank nelesak92
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 augustus 2017

Geachte klant,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
17 april 2017 beoordeeld

we verbleven 2 nachten
toen we toekwamen bleek de bancontact "raar" te doen; onze kaart, tijdelijk geweigerd maar bij controle op de kamer was het bedrag WEL van de rekening
receptie probeert wel Nederlands te praten maar gaat toch over op Engels
de lift was "out of order" dus naar de 2e verdieping met je valiezen, niet leuk
bij het ontbijt één van de 2 koffie zetten... "out of order", dus constant file aan de koffie machine
bij het wellness, in het turks stoombad, stank, te wijten aan slecht onderhoud?
zwembadwater wel lekker warm
in de kamer: lade defect; (zie foto)
met een balk op de frigo wordt de bureau opgehouden (zie foto)
in de badkamer, schimmel aan plafond (zie foto), douchewand blijft niet dicht (zie foto) en er is roest/schimmel aan de douchedeur (foto)

Verbleef: april 2017
1  Bedank Nico_Verbeke
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2017

Geachte Meneer Verbeke,

we danken U voor uw reactie.
Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
11 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima verblijf in een degelijk hotel. Vriendelijk personeel en restaurant is oké, maar zou er zeker niet elke dag gaan eten. Ontbijt is prima, had iets uitgebreider gemogen. Kamers zijn schoon en degelijk.

Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
1  Bedank Fred H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2017

Geachte Fred,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 maart 2017 beoordeeld

Prima hotel, waren er voor de 3de keer.Letten wel op de aanbiedingen ,anders vinden we het te prijzig. Nette kamers, heerlijk fruit en koffie op de kamer .Welkoms drankje bij aankomst en het personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbij,t als ik dan een minpuntje zou moeten noemen is het de aankleding van eetzaal de kerstverlichting mag wel weg en het zou een verfje kunnen .hebben.Wij komen vast nog een keer terug.

Kamertip: Als de lift niet stuk is dan maakt het niet uit hoe hoog je zit wij bofte zaten op de 1 ste etage
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank ElsS132
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HotelesGlobales, Responsable réception van Globales Post Hotel & Wellness, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 maart 2017

Geachte Mevrouw Els,

we danken U voor uw reactie.

Uw mening is voor ons heel belangrijk, en uw commentaren zullen naar onze medewerkers versturen zijn. Uw feedback helpt ons om onze diensten altijd te verbeteren.

Met vriendelijke groeten.
Audrey Gilson
Front Office Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken