Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreams
ZenHotels.com
Beoordeeld op 25 juni 2017

Wij hadden de "Chambre Chocolat". Deze kamer is mooi, ruim, smaakvol ingericht en met een mooie ruime badkamer. De kamer geeft uit op de binnentuin. Het bed is heel goed en ook het ontbijt is er prima. De ligging is vlak bij het station, het centrum is wel 1,5 km stappen, maar mooi als je langs de Maas gaat. Zeker een aanrader, ook prijs/kwaliteit.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 4 juni 2016 via mobiele applicatie

Fijne ontvangst door de eigenaresse. Verteld graag waar je heen moet in Luik. Super leuk privé huisje. Netjes. Goed bed. En super ontbijt! Voor een tientje per dag een privé parkeerplek
Station in de buurt voor mensen die liever met de trein gaan. The street lodge is een echte aanrader!

Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 20 december 2014 via mobiele applicatie

Leuke nette b&b
Leuk huisje in de tuin met voldoende privacy! Mooi ruim huisje met eventueel kookgelegenheid of een lekker thee'tje
Lekker en ruim ontbijt
Op15 min van centrum en kerstmarkten (eventueel een bus om de hoek)
Op 2 min van Station.
Aanrader om te eten: brasserie de gare in het station!
Goede uitvalsbasis om Luik te ontdekken!

Datum van verblijf: december 2014
Beoordeeld op 30 september 2014

Deze B&B is zeker aan te bevelen!
Proper, modern, goede bediening en heel rustig gelegen, vlakbij het station!
Een aangenaam welkom en zeer geode bedden met een modern propere badkamer.
WIFI en digitale TV zijn voorzien.

Datum van verblijf: september 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 augustus 2014

The street lodge heeft een prachtig tuinhuis, rustig en mooi (alleen jammer van de regen). Het ontbijt is pure verwennerij ! Fantastische ligging vlak bij het nieuwe station maar ook heel snel in het historisch centrum.

Datum van verblijf: augustus 2014