We hadden een kamer waar het minimum aanwezig was, zeep en shampoo aan de muur maar dat was het dan ook. Geen opgevulde mini bar, geen showercap of oorstokjes,…
De receptie was telefonisch zogezegd te bereiken maar dat waren ze dus niet na meerdere malen proberen.
Het ontbijt kon echt wel veel beter:
Iedereen moest zich haasten voor een tafeltje te hebben want er waren altijd mensen die moesten wachten tot andere gedaan hadden omdat er te weinig plaats was.
We waren steeds aan het ontbijt rond 9u.
Hesp was op, spek was op, koffiemachine werkte niet en alles wat je aan de kok vroeg was te veel! Die liep daar zonder mondmasker rond terwijl wij allemaal verplicht waren eentje op te zetten.
De tweede avond dachten we eens in het hotel zelf te dineren, mijn man vraagt zijn biertje van op de kaart, hebben ze niet meer.
We vragen als hapje de lookbroodjes, die waren op en konden we niet krijgen.
Uiteindelijk kozen we voor Bruchetta’s to share (waar me 40min op hebben gewacht) en ik nadien een pizza en mijn man de zalm, op die laatste was niets aan te merken.
Ik hoop dat ze door deze recensie toch iets doen aan de klantenservice in het hotel.