Priceline
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 112
Hotels.comUS$ 112
Beoordeeld op 7 juni 2022 via mobiele applicatie

Een van binnen prachtig modern hotel. Beneden is er een bar en kun je poolen. Daarnaast zijn er diverse tv's met sport. De kamer is erg ruim, netjes en mooi gestyled. Het bed is heel erg groot en ligt heerlijk. De badkamer heeft een ruime inloopdouche met regenkraan. Het ontbijt was heel erg uitgebreid en erg lekker!

Datum van verblijf: mei 2022
Pentahotel Liège, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2022

Thank You Danielle for the beautiful review.
We are glad you enjoyed every moment in our stylish hotel from his design to the comfort of our rooms.
We hope to welcome you again soon. See you in the pentalounge.
Take care, pentateam

Beoordeeld op 23 mei 2022

Aankomst; oude en niet onderhouden parking.
Checkin was zeer vlug zonder uitleg.
Receptieruimte is mooi maar dat is dan ook alles.
Zeer strakke, ongezellige kamer.
Televisie werkte niet ... werd doorgegeven.
Badkamer ok.
Voor we naar het centrum gingen, wilden we een cocktail. Barman afwezig, receptioniste moest deze klaarmaken ...
Ontbijt zeer slordig, geen kwaliteit. Vuile tassen. Ontbijtmedewerker rook enorm naar zweet.
Afrekening; we moesten parking betalen terwijl we hiervan niet op de hoogte werden gesteld bij ontvangst.
Grote teleurstelling. Niet aan te raden.

Datum van verblijf: mei 2022
Pentahotel Liège, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2022

Hello,
We would like to thank you for your time in giving us a review. We are glad you enjoyed the style and decoration of our hotel. The guest service is our priority which is very abnormal to receive comments regarding our staff attitude and the quality of our breakfast. In fact we provide a wide range of healthy food (seeds, fruit salads, cereals) and hot items such as scramble eggs, bacon and sausages.
We hope to welcome you again in a nicer way and show you the true penta spirit. Take care,
Your pentateam

Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

We hadden een kamer waar het minimum aanwezig was, zeep en shampoo aan de muur maar dat was het dan ook. Geen opgevulde mini bar, geen showercap of oorstokjes,…
De receptie was telefonisch zogezegd te bereiken maar dat waren ze dus niet na meerdere malen proberen.
Het ontbijt kon echt wel veel beter:
Iedereen moest zich haasten voor een tafeltje te hebben want er waren altijd mensen die moesten wachten tot andere gedaan hadden omdat er te weinig plaats was.
We waren steeds aan het ontbijt rond 9u.
Hesp was op, spek was op, koffiemachine werkte niet en alles wat je aan de kok vroeg was te veel! Die liep daar zonder mondmasker rond terwijl wij allemaal verplicht waren eentje op te zetten.
De tweede avond dachten we eens in het hotel zelf te dineren, mijn man vraagt zijn biertje van op de kaart, hebben ze niet meer.
We vragen als hapje de lookbroodjes, die waren op en konden we niet krijgen.
Uiteindelijk kozen we voor Bruchetta’s to share (waar me 40min op hebben gewacht) en ik nadien een pizza en mijn man de zalm, op die laatste was niets aan te merken.
Ik hoop dat ze door deze recensie toch iets doen aan de klantenservice in het hotel.

Kamertip: Ik kom niet meer terug
Datum van verblijf: februari 2022
Pentahotel Liège, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2022

Dank u voor uw opmerking, die onze volledige aandacht heeft. Wij nemen goede nota van uw opmerking.
We hopen u weer te zien.
Met vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 22 februari 2022

Op de drankkaart staat €3,50 voor 330ml cola of Fanta.
Vervolgens krijg je een kleine van 200ml ipv 330ml maar bij afrekenen moesten we wel €3,50 per stuk betalen.
Dit is bedrog en misleiden van klanten. Ontoelaatbaar!!!
We consumeren niets meer in de bar en gaan wel naar eerlijke horeca zaken.

Verder nog even dit: prijs voor 1 Jupiler 0% is €4 wat echt buiten proportie is. Kost normaal rond €2,50.
Op die manier prijzen ze zichzelf uit de markt.

Datum van verblijf: februari 2022
Pentahotel Liège, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2022

Bedankt voor uw zeer positieve feedback, we zijn blij dat we uw verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt.

Wij nemen nota van uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Hoogachtend, Valerie

Beoordeeld op 31 december 2021

Kamer was simpel, maar netjes. Hotel was erg gezellig ingericht met allemaal verschillende zithoeken. Ontbijt was zeer uitgebreid en netjes verzorgd. Zeer vriendelijk personeel, die altijd in waren voor een gesprekje.
Hotel is centraal gelegen wat heel fijn is voor een stedentrip. De parking zit naast het hotel, wat ook heel prettig is.

Datum van verblijf: december 2021

Wij nemen nota van uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Hoogachtend, Valerie