2 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 228
PricelineUS$ 227
Official HotelUS$ 227
Beoordeeld op 9 april 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel aan de receptie. Propere en ruime kamers. Wegens corona avondeten en ontbijt op de kamer maar was wel lekker en zeker uitgebreid aanbod bij het ontbijtbuffet. Goed gelegen vlakbij alle highlights van Luik.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 29 januari 2021

We wilden er in coronatijd toch even uit en kozen het Pentahotel in Luik, helemaal aangepast aan de coronamaatregels.
Dit hotel is echt de moeite. Nergens viel een negatief puntje te vinden, en we hebben al véél hotels gezien!
Onze kamer had alles wat maar te wensen is: een heerlijk bed, een regendouche waar je met tegenzin onderuit komt, een tv met een prachtig beeld en Nederlandstalige zenders. Het ontbijt in deze coronatijd moesten we op de kamer nemen, maar alles was er! 's Avonds hebben we een warme schotel besteld die op de kamer geleverd werd. Onze auto parkeerden we in de garage vlak naast het hotel.

Datum van verblijf: januari 2021
fourneau sarah, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2021

Nous vous remercions pour votre commentaire très positif, nous sommes ravis d'avoir rendu votre séjour à Liège très agréable.
Nous prenons bonne note de vos remarques et espérons vous revoir bientôt.
Cordialement, Valérie

Beoordeeld op 7 september 2020

Het hotel is met de auto gemakkelijk te bereiken, en direct naast het hotel ligt een parkeergarage met voorbehouden plaatsen. De kamers zijn ruim (wij hadden 418), voorzien van een groot tweepersoonsbed met goede matras, koelkast, voldoende stopcontacten, goede verlichting, perfecte afscherming van licht, goede geluidsisolatie. De badkamer is ook heel ruim en voorzien van een haardroger. Het personeel aan de receptie is supervriendelijk, correct, beleefd en proberen meerdere talen om de klanten te helpen. Ondanks Covid slaagt het hotel er in om een goed, ruim en degelijk ontbijt te presenteren. Het hotel ligt op wandelafstand van het centrum. We kregen zelfs een Nederlandstalig stadsplan mee. Wifi 5*. Eigenlijk hebben we geen negatieve opmerkingen over hotel of personeel.

Kamertip: Kamers aan achterzijde kijken uit op parkeergarage, en dus geen last van straatlawaai.
Datum van verblijf: september 2020
Valerie Ruytinx, Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Bedankt voor uw zeer positieve reactie, we zijn verheugd dat we uw verblijf in Luik zo aangenaam mogelijk hebben gemaakt.

Beoordeeld op 30 december 2019 via mobiele applicatie

Tussen kerst en oud&nieuw twee dagen gelogeerd in het Pentahotel Luik. Fijne kamers, aardige ontvangst en meer dan prima ontbijt! Het hotel ligt op een prima locatie aan de rand van het centrum. Alle bezienswaardigheden en attracties zijn op loopafstand. Aanrader voor een stedentrip.

Datum van verblijf: december 2019
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2020

Bedankt voor je zeer positieve reactie, we zijn erg blij dat we je verblijf in Luik heel aangenaam hebben gemaakt.
Hou je van ons Zeg het op onze Facebook-pagina: Pentahotels Liège

Beoordeeld op 29 december 2019

Heel gezellig en warm hotel. Relax de sfeer
Kamers zijn vernieuwd maar blijven wel gehorig van het straatlawaai. Voor ons geen probleem wonen ook druk.Douche heel goed
Ontbijt zeer vriendelijk en lekker

Datum van verblijf: december 2019

Hou je van ons Zeg het op onze Facebook-pagina: Pentahotels Liège