Beoordeeld op 26 maart 2018

Juist terug van een city trip naar Luik. Gelogeerd in dit hotel. Ligt centraal gelegen in Luik. Gezellige kamers, goede bedden en mooie badkamer. Lekker en volledig ontbijt. Alles was aanwezig van pistolets tot yoghurt, noem maar op. Motor geparkeerd in naast gelegen parking. € 20,- voor namiddag, avond en nacht. Hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2018
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Dank u voor uw zeer positieve opmerking.
We hopen u binnenkort weer te zien.
Vriendelijke groeten,
Valérie

Hou je van ons? Zeg het op onze Facebook-pagina: Pentahotels Liège

Beoordeeld op 4 maart 2018

Aangenaam hotel op loopafstand van centrum. Geweldig ontbijt, sfeer beneden in bar/lounge/eetgedeelte relaxed en open. Mooie en schone kamers, heerlijke bedden. Aardig personeel. Minpuntje: de kamers aan de achterkant (o.a. 114 en 115) kijken uit op de betonnen garage, foeilelijk uitzicht. Gordijnen dus maar dicht gehouden!

Datum van verblijf: maart 2018
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2018

Wij danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn verheugd om uw verblijf in Luik zeer aangenaam te hebben gemaakt.
Wij nemen nota van uw opmerkingen en hopen u snel weer te zien.

Beoordeeld op 5 februari 2018

Genoten van prachtig hotel. het ligt dicht bij het centrum. Parkeren gemakkelijk en aan gunsttarief in parkeergarage naast hotel. Heel vriendelijk personeel, goede bedden . Heel lekker en uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: februari 2018
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Wij danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn zeer verheugd dat we uw verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt en hopen u snel weer te zien.

Beoordeeld op 30 december 2017

We hadden een goed verblijf in dit hotel, mooie stad met bijhorende kerstmarkt.
Personeel was zeer vriendelijk en deed moeite om Nederlands te spreken.
Enkel spijtig dat er problemen waren met de tv en free pay tv.

Datum van verblijf: december 2017
Valerie R, Director of Sales van Pentahotel Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

We danken u voor uw zeer positieve reactie, we zijn zeer verheugd dat we uw verblijf in Luik zeer aangenaam hebben gemaakt en hopen u snel weer te zien.

Beoordeeld op 23 december 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel aan de rand van cenrtum. Je loopt zo de gezellige winkelstraatjes in. Ruime kamer met geweldig ruim bed. Matrassen liggen uitstekend. Praktische badkamer met inloopdouche. Zoveel beter dan in onhandige badkuip douchen. I like it! Beneden gezellige bar voor een drankje.
Eten kan ik niet beooordelen. Wij vinden het altijd leuk om in stad te ontbijten/lunchen/dineren.

Datum van verblijf: december 2017