Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 9 mrt.
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 30 augustus 2021 via mobiele applicatie

Teleurstellende kamers, qua prijs van 370 euro voor 2 nachten, verouderde accomodatie, heel slechte geluidsakoestiek waardoor je de buren constant hoort, veel te zachte bedden, ontbijt was wel in orde, net als bediening in resto, voor deze prijs mag het wel wat meer zijn

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 25 december 2020

Best een mooi hotel.
Dicht bij het station. Geen last van de treinen. Eten was ook goed, alles was schoon!
Helaas, met die ellendige Lock down zit je meer dan gewenst op je kamer ( op de poef ). Helaas had ik een klein kamertje waar geen stoel in paste maar wel een poef, dat zit natuurlijk voor geen meter,
T.v kijken ging moeilijk, tv hing dwars tov het bed en bij de 50 zenders geen enkele nl-talige. Een kant van het bed ( kamer 333 ) wat doorgezakt.
Als kamer iets groter had geweest en er stond een fatsoenlijke stoel dan had ik zeker een hogere notering gegeven.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Zeer goede ligging voor een bezoekje aan Luik, kort bij het station. Eerst aanmelden bij het hotel zodat je een dagpas kan krijgen om te parkeren dichtbij het hotel. We namen een businesskamer. Kamer volledig in orde met airco en zeer proper. Vriendelijk personeel. 'S avonds gegeten in restaurant prijs/kwaliteit dik in orde, we namen de salade. Ontbijtbuffet was zeer gevarieerd enige nadeel was dat de verse fruitsalade individueel verpakt was omwille van corona en dat ze in de koelkast stond. Op 1 vd salades stond jammer genoeg schimmel

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Mosselen waren echt dramatisch, veel zand in, schelpen waren niet gekuist en de mosselen zelf heel taai. Heel jammer. De bediening zelf was ook niet geweldig. Eén van de personeelsleden was best onbeleefd en zei helemaal niks. Kwam opnemen en er kon amper een woord vanaf. De andere was dan gelukkig wel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Na een weekend’je Luik wilden we alvorens de terugtocht aan te vatten, nog even de inwendige mens aansterken en we kozen voor Brasserie de l’Univers nabij het Guillemins treinstation. Omwillen van de Corona-maatregelen op de kaart buiten onze keuze gemaakt en genoten van een Caesars Salad (grote portie en gevarieerde schotel, netjes gepresenteerd) en een supermalse Steak Argentina met Bearnaisesaus....Snelle bediening en een correcte prijs, wat wil een mans nog meer...

Datum van verblijf: juni 2020