72 US$
Expedia.com64 US$
FindHotel64 US$
Lol.travel962 US$
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Mosselen waren echt dramatisch, veel zand in, schelpen waren niet gekuist en de mosselen zelf heel taai. Heel jammer. De bediening zelf was ook niet geweldig. Eén van de personeelsleden was best onbeleefd en zei helemaal niks. Kwam opnemen en er kon amper een woord vanaf. De andere was dan gelukkig wel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 juni 2020 via mobiele applicatie

Na een weekend’je Luik wilden we alvorens de terugtocht aan te vatten, nog even de inwendige mens aansterken en we kozen voor Brasserie de l’Univers nabij het Guillemins treinstation. Omwillen van de Corona-maatregelen op de kaart buiten onze keuze gemaakt en genoten van een Caesars Salad (grote portie en gevarieerde schotel, netjes gepresenteerd) en een supermalse Steak Argentina met Bearnaisesaus....Snelle bediening en een correcte prijs, wat wil een mans nog meer...

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

Het hotel is vlakbij het station van Luik.Heel vriendelijk personeel.In het restaurant kan men lekker eten.De kamers zijn heel proper en het geluid van de straat is praktich nigil.Het hotel is vlakbij het museum de boverie.Het is in een park gelegen.Ook is het zalig wandelen langs de maas.

Kamertip: Hogere verdiepingen hebben minder lawaai.
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 17 oktober 2019

het kost niet alles maar daar is de kwaliteit ook naar. bijvoorbeeld een streng regime: je moet voor 0900 uur ontbijten aners word je naar de brasserie verdreven en betaal je het volle p[ond. kwaliteit ontbijt is overigens goed. afruimen begint stipt om 0900 uur

Kamertip: geen idee, wij kregen bij toeval een gezinskamer was goed
Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019 via mobiele applicatie

Hier geslapen tijdens een reis voor werk. Receptie personeel is vriendelijk. Brasserie is prima, niets speciaals. Er is een Engelse kaart aanwezig. Kamer was op orde en weinig geluidshinder ondanks dat je aan het station grenst.

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen