Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 4 september 2023

Deluxe kamer was zeer groot en modern. Ook voorzien van alle comfort. Ook netjes gereinigd en stille kamer. Perfect gelegen op 5 minuutjes wandelen van het station Luik Guillemins. Wij komen zeker terug. Een aanrader! Bedankt Yust Liege-team.

Kamertip: Neem een deluxe kamer!
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 10 juli 2022

Het verblijf was zeer aangenaam en voor herhaling vatbaar, het personeel is zeer vriendelijk. Het hotel is schoon. De kamer is makkelijk te reserveren. De ligging vlakbij het station is ideaal, dhet stadscentrum is ook dichtbij.

Datum van verblijf: juli 2022
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 15 mei 2022

Dicht (5 minuten wandelen) bij station, vriendelijk personeel en lekker uitgebreid ontbijt. Geen overbodige luxe, maar alles wat je nodig hebt.
In de omgeving veel eetgelegenheden. Het centrum is een half uurtje stappen.

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022 via mobiele applicatie

Het is een schoon hotel maar wel erg oude kamers. Oude vloerbedekking in de kamer en zeer oude badkamer. Wel schoon maar wel van die oude kapotte plekken. Veel te heet op de kamers en er kan helaas geen raam open. Fijn bed op de kamer en je zit middden in de stad wat fijn is om alles te kunnen bezoeken. Erg vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
Je betaalt 10 euro om te parkeren per dag.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 16 januari 2022

Goede checkin. Mooi ontbijt buffet. Nette, moderne familie kamer, 1 tweepersoons bed en slaapbank dat eigenlijk gewoon een bed is. Alle in strip figuren thema. Personeel is echt geweldig, vooral de dame s avonds in de bar. Jammer dat het parkeren 10 euro koste (in eigen parking onder het hotel). Verder echt een aanrader voor een weekend Luik met (kleine) kinderen. Zeker 5 sterren waardig.

Datum van verblijf: januari 2022
Olivier ROUMA, Directeur général van ibis Styles Liege Guillemins, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 februari 2022

Dear guest,
We thank you for your comments about your stay !
Don't hesitate to come back again :)
Best regards,

Sebastien Biesmans