Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Official Site
Beoordeeld op 19 november 2023

we hebben een heel aangenaam verblijf gehad , alles is prima in orde , de kamers ruim en proper
misschien op het menu spaghetti bolognaise of een croque zetten de friet fraiche is super lekker
we komen zeker nog terug

Beoordeeld op 13 november 2023

Een heel mooi hotel lekker dicht bij het centrum. De kamers zijn rustig gelegen.Het ontbijt was super..
Een gezellige bar waar altijd gasten zitten. We komen zeker nog een keer terug. Omdat precies op het moment dat wij er waren de winkels in het centrum gesloten waren.

Beoordeeld op 13 november 2023

Super wellness weekend gehad, jammer van de wat verouderde kamers. Ontbijt op zondag is echt af te raden door de drukte, wachten op je tafeltje, producten tekort, geen koffie tassen voor ons maar kartonnen bekertjes, Van der Valk onwaardig.

Beoordeeld op 12 november 2023

Nabij het centrum. Geweldig ontbijt, veel keuze. Heerlijk diner. Veel faciliteiten, als zwembad en gym.
Zou Luik eens bezoeken rond Kerst.
De 7e verdieping is de hoogste verdieping waar ook de receptie en de straat zijn! Ook buiten langs het hotel een trap met al veel treden.

Beoordeeld op 6 november 2023

Het hotel is heel mooi gelegen, het gebouw is prachtig gerenoveerd. In de zomer heb je ook een bar op het dak met een prachtig uitzicht over Luik.
De service is heel vriendelijk, het eten is lekker en de wellness ruimte is heel aangenaam.