Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 123
Geen aanbetaling vereist
Expedia.com
US$ 119
Word beloond met One Key
Official Site
US$ 118
Hotels.comUS$ 119
StayForLongUS$ 124
PricelineUS$ 123
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.212)
Beoordelingen filteren
2.212 resultaten
Waardering van reizigers
904
747
313
163
85
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
904
747
313
163
85
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
21 - 26 van 2.212 beoordelingen
Beoordeeld op 12 augustus 2023

We moesten helaas zelfs eten terugsturen. Dat terwijl we een gastronomisch arrangement boekten… De dame bij aankomst was onvriendelijk. Elke vraag werd bijna afgesnauwd, ook al vroegen we het vriendelijk. Betalen en zwijgen dan maar?

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wijnantsbernd
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2023

Geachte heer Wijnants,

Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We vinden het zeer spijtig om te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u enkele teleurstellende momenten heeft ervaren tijdens uw gastronomisch arrangement.

Onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden met het eten. Het is uitermate belangrijk voor ons dat onze gasten kunnen genieten van een hoogwaardige culinaire ervaring, vooral bij een gastronomisch arrangement. We betreuren het ten zeerste dat dit niet het geval was, en we zullen uw feedback zeker delen met ons keukenteam om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden.

Wat betreft de ontvangst bij aankomst, bieden we onze excuses aan voor het onvriendelijke gedrag dat u heeft ervaren. Dit is niet representatief voor de service die we nastreven en we zullen ervoor zorgen dat ons team wordt bijgeschoold in klantvriendelijkheid en gastvrijheid.

We waarderen uw eerlijke feedback en willen u verzekeren dat we deze serieus nemen. We hopen dat u ons in de toekomst een nieuwe kans geeft om u de kwaliteit en gastvrijheid te bieden die u verdient. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft.

Met Vriendelijke Groeten

Mélissa
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 juli 2023

Wellness luidruchtig, geen ligstoelen, niet overal even proper…
Het eten in het hotel ´s avonds was niet zo lekker. Het ontbijt daarentegen was top. Fantastische locatie, mooi ingericht hotel. Lekkere cocktails op de roof top.

Datum van verblijf: juli 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank julieenmarie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 juni 2023

Dure prijzen voor hotel en het eten. Slechte kwaliteit materialen en meubelen. Op een aantal meubelen en plinten zag je dat er overal blutsen van het hout eraf was. Kamer was half schoongemaakt. Ook overlast van geluid van andere gasten met deuren slaan en karren van schoonmaakster om 5.30 uur in de ochtend. Ondanks hoog tapijt.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank cnouris
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2023

Beste mevrouw Nouris,

Onze oprechte excuses voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad.

We zullen uw opmerkingen serieus nemen en verbeteringen doorvoeren om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen.

Met vriendelijke groeten,
Meriem
Quality Management Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2023

Mooi kasteel hotel, sfeervol en dichtbij het centrum. Fijne wellness, goed restaurant met gastronomisch eten. In restaurant mooi uitzicht over de stad. Vriendelijk personeel. Ontbijt is zeer ruim en vers. Echte verwennerij.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank GerritBelgie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2023

Beste Gerrit,

Bedankt voor je positieve feedback over ons hotel.

We zijn blij dat je hebt genoten van de sfeer, de nabijheid van het centrum, de wellness, het restaurant en het vriendelijke personeel. We waarderen ook je opmerkingen over het uitgebreide en verse ontbijt.

We kijken ernaar uit je in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,
Meriem
Quality Manegement Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 juni 2023

Dit hotel is perfect gelegen met een eigen veilige parkeergarage a 20 euro voor een nacht. In de zomer eet je dan op de rooftop aan het menu van 53 euro en dit is werkelijk schitterend. Zeer grote kamers maar helaas nog geen regendouche. Is werkelijk een aanrader als je voor een schappeilijke prijs in luxe wil logeren in Luik.

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank v0lv0s60
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken