6 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Official Site
Trip.com
Expedia.comUS$ 104
PricelineUS$ 108
Hotels.comUS$ 104
Beoordeeld op 4 november 2022

Goed hotel met bijzondere entourage. Oude en nieuw zijn verenigd in 1 hotel met verrassende uitzichten. Centraal gelegen in Luik, stad in renovatie. Is een bezoek waard ondanks dat er nog veel opgeknapt moet worden

Datum van verblijf: november 2022
Beoordeeld op 3 november 2022

Op zich mooi hotel, maar het was het nét niet. Schoonmaak was slecht. Wij waren er 5 nachten. Bed niet 1x verschoond. Prullenbak paar keer niet geleegd. Toiletpapier niet bijgevuld.
Geen theeglazen aanwezig op kamer, moeten halen bij bar.
Ontbijt niet goed voor dat geld. Brood nog bevroren van binnen, geen verse kwark maar bekertjes. Sinaasappels steeds op, niet gelijk bijgevuld.
Verder was er een Halloweenfeest in het hotel, ook voor buitenstaanders. Hierdoor tot 2 uur s nachts gebonk te horen.
Turks stoombad na 2 dagen buiten werking.
In principe is alles aanwezig voor een fantastisch verblijf, maar het zijn de kleine dingen die het net niet af maken.
Parkeren is goed geregeld. Tegenover hotel klein plaatsje voor 15 auto's voor 10 euro per dag, als dat vol is, is er om de hoek eigen parkeergarage voor 20 euro per dag met ruim voldoende plekken.
Benedeningang bij Spa is perfect geregeld, scheelt je heel veel trappen!

Datum van verblijf: oktober 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 december 2022

Beste mevrouw de Kruijk,

Wij hebben nota genomen van al uw opmerkingen en kunnen u verzekeren dat daarmee rekening is gehouden. In bepaalde teams is een passende controle ingesteld om dit soort ongepast gedrag te voorkomen.

Wij kijken ernaar uit u te verwelkomen bij uw volgende bezoek, dat u ongetwijfeld in staat zal stellen de kwaliteiten van ons hotel op hun juiste waarde te schatten.

De directie

Beoordeeld op 31 oktober 2022

Het waren 2 fantastische dagen in het hotel. Enorm genoten en fijn om te zien dat het team daar zo hecht is en enorm vriendelijk. Het uitgebreide ontbijt is enorm lekker. Zoveel keuze. Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: oktober 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor al uw positieve opmerkingen.

Uw tevredenheid is onze beste beloning en wij zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed. We hopen u bij een andere gelegenheid te mogen verwelkomen.

We blijven tot uw beschikking.

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 30 oktober 2022

Vlotte ontvangst en regeling van de boeking. Rechtover het hotel kan je de wagen kwijt (€10). We kregen een grote nette kamer met ruime badkamer op de vijfde verdieping. Dit top hotel bevat eveneens een gezellige brasserie en restaurant. Het hotel ligt op zo'n 400 meter van het oude stadscentrum. Wel moet je er een flinke klim bijrekenen wanneer je terug naar het hotel komt. Super uitgebreid ontbijt!
Een minpuntje: in de gangen hangt er een penetrante chloorgeur afkomstig van de spa...

Geachte heer,

Wij danken u voor al uw positieve opmerkingen en danken u nogmaals voor uw evaluatie.

We zijn blij dat uw verblijf naar wens was en we zouden u graag bij een volgende gelegenheid verwelkomen.

Wij nodigen u uit om onze activiteiten en de op internet gepubliceerde pakketten te raadplegen.

Beoordeeld op 26 oktober 2022

een aanraden een zeer zeer mooi hotel, prachtige locatie niet ver van centrum, twee heel mooie terrassen met mooi uitzicht, alle faciliteiten welness, wijnbar, sauna , boven heel mooie bar waar je gezellig kunt vertoeven en genieten

Datum van verblijf: oktober 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2022

Geachte heer,

Wij zijn verheugd dat uw verblijf alles was wat u wenste en danken u voor het delen van uw succesvolle ervaring met ons.

Wij verwelkomen u graag opnieuw in ons 4-sterrenhotel bij een volgende gelegenheid. Wij nodigen u uit om onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te bekijken.