5 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 117
Official SiteUS$ 111
TravelocityUS$ 106
Beoordeeld op 30 juni 2022

self-service voor het ontbijt is uitstekend, alleen jammer dat er telkens trappen zijn om brood en warme gerechten af te halen! Ik kan me voorstellen dat mensen die slecht te been zijn daar niet gelukkig mee zijn!

Datum van verblijf: juni 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juli 2022

Beste klant,

Dank u voor uw beoordeling en wij hebben nota genomen van uw opmerking. Ons personeel staat tot uw beschikking en zal u graag helpen.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien.

Beoordeeld op 27 juni 2022

Prettig hotel op prima lokatie. Faciliteiten erg goed met een grote gym, prima zwembad. Ook de bar was prima, met een ruim aanbod. Valet service voor de auto ook erg goed. Enige minpunt: personeel spreekt geen of gebrekkig engels.

Beoordeeld op 23 juni 2022

Een prima hotel op een mooie locatie dicht bij het centrum en makkelijk parkeren in hotel parkeergarage. Sommige delen van hotel oudbollig, andere weer wat moderner. Goede wellness en vriendelijk professioneel personeel. Spreken geen Nederlands en matig Engels.

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw evaluatie.

Wij werken hard aan ons tweetaligheidsprobleem en werken voortdurend aan verbetering.

We kijken er naar uit om u weer te zien.

Beoordeeld op 21 juni 2022

Mooi Hotel, dichtbij het centrum. Mooie locatie. Bij de receptie kennen ze erg goed Engels. Ze praten rustig en duidelijk. Lekker ontbijt. In de kamer mag het bed wel tegenover de tv zijn. Lekker ontbijt.

Beste klant,

Dank u voor uw uitstekende beoordeling.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed en werken eraan om uw volgende bezoek nog beter te maken.

We kijken er naar uit u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Met vriendelijke groet
Het Management Team.

Beoordeeld op 11 juni 2022

Prachtig hotel met dito terrassen en eetgelegenheid. Gelegen op een heuvel in Luik met een historsche touch. De kamers zijn lager gelegen dan de entree en receptie. Luik is een aanrader om te bezoeken

Datum van verblijf: juni 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor al uw complimenten!

Wij zijn verheugd dat u van uw bezoek genoten heeft en wij kijken ernaar uit u spoedig weer in het hotel te mogen verwelkomen.

Tot ziens!