Official Site
Trip.com
Beoordeeld op 27 maart 2022

Bij Van der Valk kijk je hoog uit boven groet delen van Luik. Een echt klassehotel. Vriendelijke ontvangst. Zeer degelijk uitgebreid ontbijt. Zelfs de klleinste kamers zijn tiptop en ruim. Kort gezegd is dit hotel een aanrader voor wie 'de vurige stede' bezoekt.

Beoordeeld op 27 maart 2022

Ruime kamer met goede faciliteiten. Vriendelijke ontvangst en het hotel ligt op prima loopafstand van het centrum. Parkeergarage dichtbij het hotel. Ruim assortiment bij het ontbijtbuffet. We hebben hier dus een prima verblijf gehad en een goede uitvalsbasis om Luik te verkennen.

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 april 2022

Geachte heer

Hartelijk dank voor al uw positieve commentaar.

Wij zijn verheugd dat uw verblijf naar wens was en wij zouden het fijn vinden u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Wij nodigen u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en arrangementen te raadplegen.

Beoordeeld op 26 maart 2022

Wij waren 3 nachten in dit hotel vlak bij het centrum met vele restaurants en terrasjes.
Prachtig hotel met grote kamers en lekker ontbijt.
Ook de wellness mag er zijn met zwembad, jacuzzi en sauna.
Ook een aanrader is de ondergrondse parking 200m verder.
Toch zijn er enkele minpunten: ten eerste moet je vrij lang wachten op je drankje in de bar, zelfs op een moment dat er weinig volk was.
Ten tweede hebben we 3 dagen moeten vragen om een lamp te vervangen die niet werkte in de gang in onze kamer. Zonder licht op die plaats was het moeilijk om iets in de kleerkast te vinden. Pas op de laatste avond van ons verblijf toen in vroeg waarom dat zo lang duurde om een lamp te vervangen werd direct iemand gestuurd om het euvel te verhelpen.
Voor een hotel als Van Der Valk mag zoiets niet gebeuren.
Toch was het een mooie vakantie in Luik.

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor al uw complimenten! We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf. Wij hebben echter nota genomen van uw opmerking over onze technische dienst en wij doen ons best om dit ongemak te voorkomen.

We kijken er naar uit u spoedig weer te mogen verwelkomen.

We kijken er naar uit om u weer te zien!

Beoordeeld op 23 maart 2022 via mobiele applicatie

Mooi hotel, onpersoonlijke service en niet erg duurzaam. Wel redelijk geprijsd voor een ruime doch niet heel propere kamer.
Op de website meldt het hotel dat elektrische voertuigen in de eigen parking kunnen worden opgeladen, bij aankomst blijkt dat dit alleen met tesla kan en dat andere auto’s via een normaal stopcontact met een noodstekker moeten opladen. Reguliere internationale laadpassen accepteert men niet.
De menukaart biedt geen enkel vegetarisch hoofdgerecht. Zelfs het begrip vegetarisch vindt men ingewikkeld, op mijn vraag naar een vegetarisch alternatief wees men op de visgerechten. Uiteindelijk was er toch iets beschikbaar, een lasagne waarschijnlijk uit de diepvries want zwartgeblakerd van buiten en lauw van binnen geserveerd. Kamer niet heel schoon, koffiecups van vorige gast zaten nog in de machine.

Kamertip: Let op, ondanks bewering op de website is opladen van elektrische voertuigen zeer beperkt mogelijk. Niet vriendelijk voor vegetariërs.
Reistype: Reisde alleen

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Het spijt ons dat wat u beschrijft niet in overeenstemming is met onze gebruikelijke praktijk.

Als u ons echter meer uitleg wilt geven, kunt u ons een e-mail sturen op quality-manager@valkliege.be. Wij zullen een onderzoek instellen en u een concreet antwoord geven.

Beoordeeld op 21 maart 2022

Als koppel een overnachtingen geboekt. De ontvangst verloopt stroef, en al zeker als men niet aan je credit card geraakt. Mooie ruime kamer( iets donker) en mooie badkamer. We hadden alsook een diner geboekt in hun Shizu fusion restaurant. Zeer mooi interieur, maar de bediening en eten heel wat minder. De "manager" wil tegen wil en dank Engels praten, terwijl hij goed Frans praat en wij ook. Wij wensten geen menu, daar we geen sushi fans zijn. Wij gingen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Hoofdgerecht bij mij Le tigre qui pleure en mijn man gekarameliseerd varkensmignonette. Bij beide gerechten noch groent of rijst ,enkel te bestellen als bijgerecht. Geen probleem voor ons, was het niet dat er van de vijf bijgerechten de twee dat we wilden niet hadden. Toen de in oplopende arrogante bediening sprak van rode kool, grapte ik nog; waarom geen appelmoes. Uiteindelijk een toren van rijst en groent besteld, die echt een overschot van voedsel was maar dan samen geprakt. Het voorgerecht (een onder andere benaming) harde lauwe dimsum(zeker niet vers bereid) met veeeeel rauwe ui op en beignets van garnalen idem, kregen we identiek het hoofgerecht met nog "meer ajuin" opgediend. Ik dacht even dat ik in Aalst was, en niet in Luik. Na betaling en een agressieve uithaal van de opdienster, was ik opgelucht dat we daar wegwaren. Kortom geen romantisch lekker dinertje ter ere van mijn verjaardag, maar een dure irriterende tijd en geldverspilling! Ik heb de manager hier dan ook over aangesproken, de vriendelijke man heeft ter compensatie een glas goede wijn aangeboden. Attent, maar we hadden liever een leuke avond gehad (zoals de avond ervoor) in een leuk en heel goed restaurant in de stad. Jammer( dat een groot mooi hotel en met een goed ontbijt) met dit team samenwerkt..

Beste gast,

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Al onze gerechten worden ter plaatse bereid en onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd, zodat de kwaliteit-prijsverhouding optimaal is. Dit is de reden van ons voortdurende succes.

Dit gezegd zijnde, aarzelt u niet om ons meer informatie te verstrekken over uw ervaring, met inbegrip van uw kassastrook, zodat wij een onderzoek kunnen uitvoeren en concreet contact met u kunnen opnemen. E-mailadres: quality-manager@valkliege.be

Wij zouden u zeer dankbaar zijn!
Het Management Team