5 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 122
PricelineUS$ 118
TravelocityUS$ 122
Beoordeeld op 21 maart 2022

Als koppel een overnachtingen geboekt. De ontvangst verloopt stroef, en al zeker als men niet aan je credit card geraakt. Mooie ruime kamer( iets donker) en mooie badkamer. We hadden alsook een diner geboekt in hun Shizu fusion restaurant. Zeer mooi interieur, maar de bediening en eten heel wat minder. De "manager" wil tegen wil en dank Engels praten, terwijl hij goed Frans praat en wij ook. Wij wensten geen menu, daar we geen sushi fans zijn. Wij gingen voor een voorgerecht en hoofdgerecht. Hoofdgerecht bij mij Le tigre qui pleure en mijn man gekarameliseerd varkensmignonette. Bij beide gerechten noch groent of rijst ,enkel te bestellen als bijgerecht. Geen probleem voor ons, was het niet dat er van de vijf bijgerechten de twee dat we wilden niet hadden. Toen de in oplopende arrogante bediening sprak van rode kool, grapte ik nog; waarom geen appelmoes. Uiteindelijk een toren van rijst en groent besteld, die echt een overschot van voedsel was maar dan samen geprakt. Het voorgerecht (een onder andere benaming) harde lauwe dimsum(zeker niet vers bereid) met veeeeel rauwe ui op en beignets van garnalen idem, kregen we identiek het hoofgerecht met nog "meer ajuin" opgediend. Ik dacht even dat ik in Aalst was, en niet in Luik. Na betaling en een agressieve uithaal van de opdienster, was ik opgelucht dat we daar wegwaren. Kortom geen romantisch lekker dinertje ter ere van mijn verjaardag, maar een dure irriterende tijd en geldverspilling! Ik heb de manager hier dan ook over aangesproken, de vriendelijke man heeft ter compensatie een glas goede wijn aangeboden. Attent, maar we hadden liever een leuke avond gehad (zoals de avond ervoor) in een leuk en heel goed restaurant in de stad. Jammer( dat een groot mooi hotel en met een goed ontbijt) met dit team samenwerkt..

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2022

Beste gast,

Dank u voor uw beoordeling en het spijt ons dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed.

Klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons. Al onze gerechten worden ter plaatse bereid en onze producten worden met de grootste zorg geselecteerd, zodat de kwaliteit-prijsverhouding optimaal is. Dit is de reden van ons voortdurende succes.

Dit gezegd zijnde, aarzelt u niet om ons meer informatie te verstrekken over uw ervaring, met inbegrip van uw kassastrook, zodat wij een onderzoek kunnen uitvoeren en concreet contact met u kunnen opnemen. E-mailadres: quality-manager@valkliege.be

Wij zouden u zeer dankbaar zijn!
Met vriendelijke groet
Het Management Team

Beoordeeld op 19 maart 2022

Mooi hotel, lekker eten, vriendelijk personeel.
Om onze auto te parkeren, moesten wij wachten op de vrije plaats.
Voor deze prijs-kwaliteit verwacht men veel meer.
Voor de rest hebben wij genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw evaluatie.

De stad Luik is bijzonder beperkt wat gratis parkeren betreft en onze privéparking is relatief druk.

Daarom raden wij u ten zeerste aan uw parkeerplaats te reserveren wanneer u reserveert. Zo kunt u gebruik maken van onze valet service en genieten van een rustig verblijf zonder zorgen.

We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen.

Het Management Team

Beoordeeld op 15 maart 2022

Een mooi hotel, zowel aan de buitenkant en binnenkant! Het ligt goed gelegen nabij het centrum Luik, dat te voet kan worden afgelegt. Er zijn meerdere terassen aanwezig met een prachtig uitzicht over de stad. De kamers zijn goed ingericht, de bedden zijn perfect voor een goede nachtrust! Het ontbijt is sumbliem, er is van alles te krijgen en de diner is ook uitstekend! Een uitstekende service van het personeel aldaar. Het enig minpuntje is de parkeerplaats, dat is betaald parkeren, vermoedelijk omdat het hotel in het centrum ligt.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw aardige reacties. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

De stad Luik is bijzonder beperkt wat gratis parkeren betreft, daarom beschikken wij over een eigen betaalde parking. U kunt echter wel gebruik maken van onze valet service en een rustig verblijf hebben zonder zorgen.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien.

Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Met vriendelijke groet
Het managementteam

Beoordeeld op 14 maart 2022

Prima hotel, ligging direct in het centrum, mooie kamer, knappe wellness, perfect ontbijt. Ruime en praktische garage.
Enkel de kaart en eten van het restaurant viel tegen. Zijn dan ook de 2e dag gaan eten in het centrum.

Beoordeeld op 12 maart 2022

Menukaart is beperkt dus niet veel keus.
Bij het ontbijtbuffet lagen de kaas en vleeswaren niet afgedekt waardoor de ‘randjes’ hard werden.
Tafels werden niet afgeruimd (misschien door personeelstekort)