Official Site
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Booking.comUS$ 259
Hotels.comUS$ 258
PricelineUS$ 259
Beoordeeld op 19 maart 2022

Mooi hotel, lekker eten, vriendelijk personeel.
Om onze auto te parkeren, moesten wij wachten op de vrije plaats.
Voor deze prijs-kwaliteit verwacht men veel meer.
Voor de rest hebben wij genoten van ons verblijf!

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw evaluatie.

De stad Luik is bijzonder beperkt wat gratis parkeren betreft en onze privéparking is relatief druk.

Daarom raden wij u ten zeerste aan uw parkeerplaats te reserveren wanneer u reserveert. Zo kunt u gebruik maken van onze valet service en genieten van een rustig verblijf zonder zorgen.

We kijken er naar uit u te mogen verwelkomen.

Het Management Team

Beoordeeld op 15 maart 2022

Een mooi hotel, zowel aan de buitenkant en binnenkant! Het ligt goed gelegen nabij het centrum Luik, dat te voet kan worden afgelegt. Er zijn meerdere terassen aanwezig met een prachtig uitzicht over de stad. De kamers zijn goed ingericht, de bedden zijn perfect voor een goede nachtrust! Het ontbijt is sumbliem, er is van alles te krijgen en de diner is ook uitstekend! Een uitstekende service van het personeel aldaar. Het enig minpuntje is de parkeerplaats, dat is betaald parkeren, vermoedelijk omdat het hotel in het centrum ligt.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw aardige reacties. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

De stad Luik is bijzonder beperkt wat gratis parkeren betreft, daarom beschikken wij over een eigen betaalde parking. U kunt echter wel gebruik maken van onze valet service en een rustig verblijf hebben zonder zorgen.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien.

Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Met vriendelijke groet
Het managementteam

Beoordeeld op 14 maart 2022

Prima hotel, ligging direct in het centrum, mooie kamer, knappe wellness, perfect ontbijt. Ruime en praktische garage.
Enkel de kaart en eten van het restaurant viel tegen. Zijn dan ook de 2e dag gaan eten in het centrum.

Beoordeeld op 12 maart 2022

Menukaart is beperkt dus niet veel keus.
Bij het ontbijtbuffet lagen de kaas en vleeswaren niet afgedekt waardoor de ‘randjes’ hard werden.
Tafels werden niet afgeruimd (misschien door personeelstekort)

Beoordeeld op 1 maart 2022

Algemeen is dit hotel een mooie prijs/kwaliteitsverhouding alleen mijn laatste ervaring viel enorm tegen. Warm water viel steeds weg en douche liep helemaal over waar door badkamer een zwembad werd.
Tussendoor niet even stofzuigen tijdens opmaakservice was ook beetje vreemd. Al met al als deze zaken in orde waren geweest een aangename plek om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2022