7 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 122
Hotels.comUS$ 122
PricelineUS$ 118
Beoordeeld op 15 maart 2022

Een mooi hotel, zowel aan de buitenkant en binnenkant! Het ligt goed gelegen nabij het centrum Luik, dat te voet kan worden afgelegt. Er zijn meerdere terassen aanwezig met een prachtig uitzicht over de stad. De kamers zijn goed ingericht, de bedden zijn perfect voor een goede nachtrust! Het ontbijt is sumbliem, er is van alles te krijgen en de diner is ook uitstekend! Een uitstekende service van het personeel aldaar. Het enig minpuntje is de parkeerplaats, dat is betaald parkeren, vermoedelijk omdat het hotel in het centrum ligt.

Datum van verblijf: maart 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2022

Geachte heer,

Hartelijk dank voor al uw aardige reacties. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf.

De stad Luik is bijzonder beperkt wat gratis parkeren betreft, daarom beschikken wij over een eigen betaalde parking. U kunt echter wel gebruik maken van onze valet service en een rustig verblijf hebben zonder zorgen.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid weer te zien.

Daartoe nodigen wij u uit onze op internet gepubliceerde activiteiten en pakketten te raadplegen.

Met vriendelijke groet
Het managementteam

Beoordeeld op 14 maart 2022

Prima hotel, ligging direct in het centrum, mooie kamer, knappe wellness, perfect ontbijt. Ruime en praktische garage.
Enkel de kaart en eten van het restaurant viel tegen. Zijn dan ook de 2e dag gaan eten in het centrum.

Beoordeeld op 12 maart 2022

Menukaart is beperkt dus niet veel keus.
Bij het ontbijtbuffet lagen de kaas en vleeswaren niet afgedekt waardoor de ‘randjes’ hard werden.
Tafels werden niet afgeruimd (misschien door personeelstekort)

Beoordeeld op 1 maart 2022

Algemeen is dit hotel een mooie prijs/kwaliteitsverhouding alleen mijn laatste ervaring viel enorm tegen. Warm water viel steeds weg en douche liep helemaal over waar door badkamer een zwembad werd.
Tussendoor niet even stofzuigen tijdens opmaakservice was ook beetje vreemd. Al met al als deze zaken in orde waren geweest een aangename plek om te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 28 februari 2022

Het hotel was prima. Een goede ligging vlakbij het centrum van Luik. Je moet wel goed kunnen lopen, want vanuit het centrum moet je nogal klimmen. De kamers zijn perfect. Goed verzorgd met goede bedden en een mooie badkamer met bad en douche. Het ontbijt is waanzinnig goed.

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste gast,

Het is een waar genoegen uw commentaar te lezen en u in ons midden te hebben mogen verwelkomen.

Wij danken u voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

We kijken er naar uit u spoedig te mogen verwelkomen.