Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Official SiteUS$ 253
Hotels.comUS$ 258
PricelineUS$ 259
Beoordeeld op 14 maart 2022

Prima hotel, ligging direct in het centrum, mooie kamer, knappe wellness, perfect ontbijt. Ruime en praktische garage.
Enkel de kaart en eten van het restaurant viel tegen. Zijn dan ook de 2e dag gaan eten in het centrum.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 12 maart 2022

Menukaart is beperkt dus niet veel keus.
Bij het ontbijtbuffet lagen de kaas en vleeswaren niet afgedekt waardoor de ‘randjes’ hard werden.
Tafels werden niet afgeruimd (misschien door personeelstekort)

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022

Algemeen is dit hotel een mooie prijs/kwaliteitsverhouding alleen mijn laatste ervaring viel enorm tegen. Warm water viel steeds weg en douche liep helemaal over waar door badkamer een zwembad werd.
Tussendoor niet even stofzuigen tijdens opmaakservice was ook beetje vreemd. Al met al als deze zaken in orde waren geweest een aangename plek om te verblijven.

Beoordeeld op 28 februari 2022

Het hotel was prima. Een goede ligging vlakbij het centrum van Luik. Je moet wel goed kunnen lopen, want vanuit het centrum moet je nogal klimmen. De kamers zijn perfect. Goed verzorgd met goede bedden en een mooie badkamer met bad en douche. Het ontbijt is waanzinnig goed.

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2022

Beste gast,

Het is een waar genoegen uw commentaar te lezen en u in ons midden te hebben mogen verwelkomen.

Wij danken u voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en voor het delen van uw ervaring met ons en andere reizigers.

We kijken er naar uit u spoedig te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 februari 2022

Sfeervol hotel. Ruime en schone kamer met een goed bed. Uitgebreid ontbijt in een mooie ruimte met uitzicht over Luik.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het hotel ligt op korte loopafstand van het centrum, maar wel via een hellende weg.

Datum van verblijf: februari 2022
Marco Wohrmann, General Manager van Van der Valk Selys Liege, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2022

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.

Uw tevredenheid is onze beste beloning, we zijn blij dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed.

Wij hopen u bij een volgende gelegenheid te mogen verwelkomen.

Wij blijven tot uw beschikking.

Vriendelijke groeten
Het managementteam