Beoordeeld op 11 januari 2022 via mobiele applicatie

Heel sfeervolle kamer die erg centraal ligt. Het is een mooi oud huis waar de kamer op de 2e verdieping ligt. Het is helemaal gerenoveerd. De badkamer is prachtig. Ook zijn er twee luie stoelen en faciliteiten om gehaald eten te nuttigen. Enig minpuntje is het ontbreken van koffie of thee faciliteiten.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 16 september 2020 via mobiele applicatie

Lekker gegeten Bagels en club sandwich tijdens dagje uit in Luik
Dochter voelde zich niet zo goed en kreeg onmiddellijk doggy bag mee
Zeer vriendelijk

Mooi hoekje nabij toeristische dienst

Gezellig ingericht

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hier geluncht tijdens dagje Luik - Heel lekker gegeten - smaakvolle Bagels - super sympathieke bediening.
Wij komen hier nog terug.
Niet super veel plaats, dus reserveren is misschien handig.
Ligt vlak naast het Office du Tourisme.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 14 december 2018 via mobiele applicatie

Mooi gerenoveerd bed & breakfast.
Modern ingericht waarbij oude elementen zijn behouden.
Ruime kamer zeer nette badkamer.
Ideaal voor een (kor)t bezoekje aan Luik!
In een rustige straat en 2 minuten lopen ben je op place Lambert & winkelstraat.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 5 november 2018

De drie ruime kamers die we in deze B&B gereserveerd hadden (we waren met 6 personen) waren alledrie even charmant en smaakvol ingericht. De bedden waren uitstekend en elke kamer beschikte over een grote moderne badkamer. De ontbijten waren in orde: je kon kiezen tussen "salé" of sucré" en hun kleine pannekoeken (op z'n Amerikaans) waren super-lekker. Enkel de wachttijden voor dit ontbijt waren lang.
Eigenares Caroline was de charme in persoon en reageerde onmiddellijk toen ik enkele kleine minpuntjes in de kamer onder haar aandacht bracht.
Toen ik vroeg waar we lekker konden dineren maar dat we - probleem in Luik! - wel met twee vegetariërs zaten, nam ze me onmiddellijk mee naar de overkant van de straat bij het knusse "Alter Ego" waar dat probleem meteen opgelost werd.
De locatie van Chez Mamy is fantastisch: vlak bij het bureau van toerisme, te midden van een buurt met mooie gerestaureerde vakwerk-huizen, kleine aparte boetiekjes en restaurantjes, en toch... zalig rustig 's nachts.
(Hou er wel rekening mee dat die leuke boetiekjes en veel van de restaurants op maandagen en dinsdagen gesloten zijn)!
Waren er geen minpuntjes? Toch wel: dit is een zeer oud huis met de smalste, weliswaar gerestaureerde maar uitgesleten houten draaitrap. Niet direct een plaats voor mensen met mobiliteitsproblemen want er is ook geen lift. Er waren ook geen kledingkasten op de kamers, enkel een paar kleerhangers aan haken. Maar voor enkele dagen is zoiets wel doenbaar. Dit is dan ook een adresje dat ik definitief aan mijn vrienden zou aanraden!

Kamertip: Alle kamers even mooi en charmant.
Datum van verblijf: oktober 2018