80 US$
Expedia.com74 US$
Hotels.com74 US$
Trip.com79 US$
Beoordeeld op 3 oktober 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omwille van de ligging.
Totaal geen last van de drukte op de kamer,uitstekende bedden,zeer degelijke badkamer met uitstekende douche.
Ontbijt op de kamer moeten nuttigen omwille van Covid-19.

Datum van verblijf: oktober 2020
Thierry Couclet, Directeur général van Hotel de la Couronne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste klant, bedankt voor uw opmerkingen. Ze worden gewaardeerd en we analyseren ze om het kwaliteitsniveau van onze dienstverlening zo goed mogelijk te houden.

Beoordeeld op 24 december 2019

Weekend Luik om de Kerstsfeer op te snuiven. Komen met de trein, dus dicht bij station is een pluspunt. Maar wel een eind stappen naar centrum, maar je kan altijd een bus nemen naar het centrum. Bagage mag in de berging, later inchecken. Onthaal in perfect Nederlands. Personeel uiterst vriendelijk. Rustige kamer, tiptop in orde. WiFi, TV, kluis en koffie aanwezig.
Ontbijt niks tekort, Soorten koffie en thee, brood, boterkoeken, allerlei kaas en beleg, eieren, yoghurt enz. zelfs Engllish breakfast met worstjes, witte bonen in tomatensaus. Kortom een aanrader. Prijs/kwaliteit tiptop in orde

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Heel goed en schoon hotel met prima bedden en uitgebreid ontbijt. Voor een prima prijs!!
Prachtige stad, via openbaarvervoer ben je vanaf het hotel snel in het centrum. Voor herhaling vatbaar
Van het hotel geen foto's maar wel van het tegenover gelegen station, en de kerstmarkt

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 28 september 2019

Vriendelijke mensen bij de receptie. Er is een goed uitgebreid ontbijt in buffetvorm. Prima plek vlak tegenover het prachtige station Liège Guillemins. Beetje warm op de kamer, maar super bedden dus heerlijk geslapen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019 via mobiele applicatie

Het was even goed zoeken want de ingang van het hotel ligt verscholen tussen bouwwerkzaamheden. De omgeving is vrij somber, druk en rommelig vanwege de werkzaamheden. Het hotel zelf was hierom een zeer aangename verrassing. Vriendelijk ontvangst en een mooie nette kamer. Zo te zien ( en te ruiken) was de kamer net opgeknapt. De verflucht was helaas nog sterk aanwezig, maar na een poosje het raam open gehad te hebben ging het wel.
Badkamer is netjes en alles werkt naar behoren. Bij het ontbijt was alles ruim aanwezig en smaakte prima.
We hebben geen last gehad van herrie ivm het station, al hoorde we wel het omroepen ed, maar we lagen aan de andere kant. Tevens werd er niet gewerkt aan het gebouw ernaast vanwege het weekend. Door de weeks vrees ik dat je meer geluidsoverlast kan ervaren..
Dit hotel vonden wij een aanrader als je verder wilt wandelen of reizen in de omgeving. Minder voor langdurige verblijven.

Datum van verblijf: maart 2019