Agoda.com

Beoordeeld op 5 februari 2018

Beoordeeld op 21 januari 2018

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 5 januari 2018

Kamertip: If you want a quiet room ask for one at the back or side of the Hotel
Datum van verblijf: december 2017
HUSA B, Guest Relations Manager van Hotel de la Couronne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2018

Beoordeeld op 17 december 2017

Datum van verblijf: december 2017
HUSA B, Guest Relations Manager van Hotel de la Couronne, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017