Leg de laagste prijs van deze websites vast
ZenHotels.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 31 december 2018 via mobiele applicatie

De ligging is ideaal. Je bent op wandelafstand snel bij het museum voor schone kunsten, het historische centrum, het station. We hadden een ruime kamer op de eerste verdieping. Het ontbijt is eenvoudig maar goed, het glaasje bubbels omwille van de feestdagen was een fijne attentie. Een correcte prijs/kwaliteitsverhouding, zeker voor wie een vleugje vintage kan appreciëren.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

Aangenaam hotel met alle nodige voorzieningen. Tof personeel die steeds klaar staat om te helpen waar nodig. Een zeer uitgebreid ontbijt met vers fruitsap. Het personeel maakt er geen probleem van om even mee te lopen tot aan de garage die wat verder op gelegen is.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 19 september 2016

Het hotel zit op een prima plek. Ongeveer 10 minuutjes lopen. De eigenaresse is ontzettend aardig. Bij aankomst kregen we 2 flesjes water waar we heel blij mee waren. Ze liep mee naar de garage box ipv vertellen waar we die konden vinden. De kamer was best groot. Voor ons was het bed iets te hard maar dat is maar net wat je gewend bent. De douche was heerlijk, je moet alleen wel even het bad instappen. Ontbijt is zeer uitgebreid. Broodjes, verschillende soorten taarten, beleg, heerlijk. Toen we de volgende dag hadden uit gecheckt mochten we de auto nog in de garagebox laten staan zodat we nog de stad in konden.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 11 juli 2016

Het Eurotel ligt op een eiland in de Maas, niet ver van het oude centrum van Luik. Pal aan de Ravel "Meuse" en daarmee heel handig voor fietsers. De ontvangst is zeer hartelijk en behulpzaam. De fietsen staan iets verderop in een afgesloten garagebox. Kamer 12 is comfortabel. Uitstekende bedden, genoeg ruimte, ruimte voor de PC en een (prettige) bureaustoel. Ruime badkamer met bad. Uitstekend internet. In tegenstelling tot wat wij elders lazen: het gebouw beschikt wel over een (mini) lift, waarmee de verdiepingen bereikbaar zijn. Alles goed verzorgd en dat komt onder meer terug in het mooie en heel smakelijke ontbijtbuffet. De prijs is correct, zeker ook gezien de ligging in een grote stad. Al met al hebben we het wel minder getroffen voor meer geld bij gelegenheden met meer dan de hier geldende twee classificatie-sterren.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 31 januari 2015

Dit hotel ligt op het eiland Outremeuse, dat door verschillende bruggen is verbonden aan de rest van Luik. Treinreizigers zullen meestal arriveren in Liège Guillemins (het hoofdstation), en dan is het zo'n 20 minuten lopen naar het hotel. Uiteraard zijn er ook mogelijkheden per bus of per taxi.

De ontvangst in het hotel verliep heel vriendelijk, en de gastvrouw schept echt een huiselijke sfeer. Het ontbijtbuffet was goed verzorgd. Mijn kamer was ook uitstekend, en voor een drukke stad als Luik, is Outremeuse een rustige wijk, ik merkte nauwelijks iets van straatrumoer (hoewel op dat moment de kermis in de stad aan de gang was).

Niet ver van het hotel, en beslist een bezoek waard: het Aquarium!

Datum van verblijf: oktober 2014
  • Reistype: Reisde alleen